Stadverwarming: warmtewisselaar ook te kopen ipv huren? | Eneco Community
vraag

Stadverwarming: warmtewisselaar ook te kopen ipv huren?

Toon eerste bericht

28 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Robbie 1974 wrote:

Klopt maar, ik had het ook over eigendom het verkoop praatje van onderhoud is een zwets verhaal een warmte wisselaar behoeft geen enkel onderhoud genaaid dus....
Het enige wat je kunt doen is ze 2 of 3 maal per jaar / maand laten langs komen omdat je vage klachten hebt misschien dat je dan nog enige genoegdoening krijgt voor al je zuur verdiende centen die ze je met leugens af nemen.

Grappig, dat is precies wat ik nu al doe...
as we speak zie ik weer wat roestvorming, ik zal ze langs laten komen.

Wat een “bedrijf” dat Eneco...

Eind januari krijg je ook altijd de nieuwe tarieven DIE MET TERUGWERKENDE KRACHT vanaf 1 januari in gaan.

pfffff, geen goed woord voor Eneco over hier
Reputatie 1
Effe flink nat maken en een doordrenkte theedoek eronder leggen hebben ze weer wat te doen...
Reputatie 1
Weet je ik heb niets tegen stadsverwarming bij mij functioneerd het perfect met die grote warmtewisselaar die ik nu heb geplaatst ben ik zeer content enkel de kosten zijn veel te hoog in vergelijk met een cv ketel.
Ik stook hout ca 15 m3 per jaar dus ik gebruik enkel warm water
Vaste kosten ca 24 pm
Verbruik ca 26 pm
Das 50 euro
Voor 50 euro x 12 zeg 600 euro heb ik ook ca 3000 kwh electra
Boiler op electra 2 personen 120 liter verbruikt ca 1500 kwh per jaar eigenlijk ben ik dus full electra beter af.
Dan nu de valkuil als je vervangende warmtebron niet co2 neutraal is weigeren ze je af te sluiten waaaaaaat de fff dus mot je zo'n energie slurpende warmtepomp vergaande isolatie en een zooi pv panelen kosten ca 20000 tot 25000 uh ik heb een houtkachel en woon in aan het bos.....

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen