Stadsverwarming Ypenburg, Den Haag | Eneco Community

Stadsverwarming Ypenburg, Den Haag

• 12 januari 2016
  • 0 reacties
  • 1596 Bekeken

Mijn vraag gaat over de stadsverwarming in Ypenburg, en is met name gericht aan huurders, die ook via een makelaarskantoor huren en stadsverwarming via Eneco krijgen. De huurhuizen (geen sociale woningbouw), hebben standaard stadsverwarming via Eneco, geen keuzemogelijkheid.

Wie heeft er nog meer problemen om de temperatuur goed te regelen? We wonen hier nu 4 jaar en het kost ons elke winter weer hoofdbrekens.

Volgens een Eneco monteur, is de thermostaatknop (van * t/m 5) in de gang niet op de juiste plek geplaatst, en kan hierdoor de warmte niet goed geregeld worden. Ook vroeg hij zich af of er niet beter een temperatuur thermostaatknop geplaatst kon worden, die veel beter geregeld kan worden, dan een knop die van * (uit) naar 1 t/m 5 gaat.

Wie heeft er nog meer dat er verwarmingselementen warm blijven, terwijl de thermostaat uit staat??

We betalen nu al jaren 172,= per maand aan verwarming + stroom, en dat is veel voor mensen die spaarzaam verwarmen, en verder ook niet alle lampen aan laten staan, zeg maar. Dit is beduidend hoger (qua verwarming) dan de andere huizen in dezelfde postcode, begrijp ik uit " mijn eneco" grafieken.

Wie-o-wie heeft eenzelfde probleem en komt er via de verhuurder niet uit en ook niet via Eneco (terwijl ze zeker hun best doen bij Eneco!).

Ben heel benieuwd naar reacties.

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer