Stadsverwarming | Eneco Community

Stadsverwarming

• 30 juli 2012
  • 5 reacties
  • 2403 Bekeken

Ik Woon in Almere en heb stadsverwarming ik heb nu mijn meterstand moeten doorgeven van elektra maar niet van stadsverwarming wie weet hoe dat zit?

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
Er zijn ook woonblokken waarbij de warmte-nota over de bewoners verdeelt. Er is dan 1 centrale meter voor de Warmte. In dit geval gaat dat via een VVE.
is dit ook van toepassing voor jou ?
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Denjoy,

Eneco levert in Almere geen stadsverwarming. Voor stadsverwarming is de energiemarkt niet vrij. Dit betekent dat je niet zelf je warmteleverancier kunt kiezen. Voor elektriciteit is de markt wel vrij en heb je ons als je leverancier gekozen. Eneco levert in Almere geen stadsverwarming. Daarom hebben we je ook niet gevraagd de stand door te geven voor stadsverwarming. Ik heb even voor je rondgekeken op internet en ik zie dat stadsverwarming in Almere wordt geleverd door Nuon.

Ik hoop dat ik je vraag hiermee duidelijk beantwoord.

@bernard klopt, in sommige gevallen werkt dat inderdaad op die manier. In dit geval leveren we helemaal geen warmte ;)

Groet,
Mike
Ik heb wel wen eigen meter voor stadsverwarming dus moet ik mij dan ook bij de Nuon aanmelden? Dat betekent dat ik bij eneco en Nuon moet?
Reputatie 5
Badge +3
@Denjoy,
Voor de levering van warmte kun je inderdaad alleen bij Nuon terecht. Ik adviseer je met hen contact op te nemen.
Reputatie 3
Badge
@denjoy,

ik had een aantal jaar geleden ook via de VVE iets geregeld omtrent de kosten voor verwarming. kijk even indien je een vve hebt of dit niet al geregeld wordt. anders gaat nuon misschien iets in gang zetten terwijl er al iets geregeld is. normaliter zou nuon moeten zien als zaken al geactiveerd zijn, maar wil wel eens fout gaan.

toen ging het bij mij via de vve en betaalde ik maandelijk een voorschot en kreeg ik na 12 maanden een terugave wanneer ik minder verstookt had.

Reageer