Schrikken van jaarnota | Eneco Community
vraag

Schrikken van jaarnota

  • 27 september 2013
  • 42 reacties
  • 2035 Bekeken

Zojuist de jaarnota ontvangen, dat was schrikken. Dit roept al snel op tot een vergelijking met andere energieleveranciers. Er zijn zelfs vergelijkingssites en hierbij zie ik sl snel dat zonder onderhandeling ik tot 400,00 per jaar kan bezuinigen. Dan vraag ik me af: wat heeft Eneco mij te bieden? En...als er iets te regelen valt, waarom moet je daar als vaste klant om vragen?? 

42 Reacties

Bedankt voor de tip!! 

Wat me ook binnenschoot is: wellicht heeft Eneco morgen; dus woensdag in de agenda staan ivm jouw verzoek..................
Bedankt voor de tip!! 
Nog een tip Waterlelie, ik zou rond 12:00 uur toch echt Mike een pb'tje sturen!
Want een keertje overslaat, allahhh, maar 2 keer.........
Ik hoop t ook!! Ik laat t weten!!!
Omdat er vandaag zoveel contact werd gelegd, was ik dan ook nieuwsgierig of jij ook ook de beurt was geweest. 
Hier laat Eneco/moderators toch een behoorlijke steek vallen zeg!
laten we inderdaad hopen dat het morgen woensdag E-dag ipv D-day wordt. 
Ik heb doorgegeven dat ik het best bereikbaar ben op woensdag, tot nu niks vernomen, ze hadden mijn nummer over het hoofd gezien bij Eneco. Misschien nemen ze morgen contact op????
Nogmaals bedankt, ik laat het weten!!

En..................wat is het geworden?
Kan gebeuren! 
Reputatie 4
Badge +1
@Waterlelie,

Sorry! Ik heb je privebericht helemaal over het hoofd gezien, waarvoor excuses.

Ik zorg dat er alsnog contact met je wordt opgenomen.

Groet,
Mike
We zijn inmiddels een week verder, maar nog geen reactie hoor!!! 
Nogmaals bedankt, ik laat het weten!!
Oké, dan is het inderdaad nu afwachten op het belletje van Eneco voor een persoonlijk aanbod!
Nog een laatste tip; let op dat je altijd beredeneert of de prijs, die je krijgt inclusief de netwerkkosten en vastrecht zijn.
Er zijn er velen voor je die dachten goedkoop uit te wezen en er gruwelijk naast zaten............

Nogmaals suc6 met je keuze.
En ik ben nieuwsgierig wat het wordt.
Dank je wel!! Heb ik al gestuurd in een pb!
Mooi suc6 met je onderzoek.
Vergeet niet je telefoonnr in een pbtje aan Mike door te geven!
Ik ben al hard bezig om me te informeren!!!  Gaat goed komen! 
Ja natuurlijk laat ik de afloop van het gesprek weten!! Ben benieuwd!!
Nee is dat niet aan te raden?? Heb me nog niet verdiept in de andere contracten bij Eneco, hoop dat degene die me gaat bellen dit wel kan geven. Elk jaar vertrouwen gehad in Eneco, wel getwijfeld wel of niet overstappen, maar aks ik bij andere energie leveranciers nu veel goedkoper af ben...stap ik over...

Degene die jou gaat bellen, zal uiteraard alle contracten die voor jou interessant zijn met je doornemen, maar eerder meldde je dat je wellicht weg wil...........
Dan is het wel handig vooraf je huiswerk (prijzen bij andere leveranciers) te hebben gedaan, toch.........
Ik zal de toontest eens doen...ben ik daar op voorbereid!

Kijk dat is verstandig!
En het verplicht tot helemaal niets!
Laat je ons je keuze nog even weten?
Ik zal de toontest eens doen...ben ik daar op voorbereid!
Nee is dat niet aan te raden?? Heb me nog niet verdiept in de andere contracten bij Eneco, hoop dat degene die me gaat bellen dit wel kan geven. Elk jaar vertrouwen gehad in Eneco, wel getwijfeld wel of niet overstappen, maar aks ik bij andere energie leveranciers nu veel goedkoper af ben...stap ik over...
Vandaar dat ik zeg: aanvragen?

Ik heb het idee dat Waterlelie gebaat is bij een gemakkelijke wijze van monitoren van het verbruik.
Het stroonverbruik zal hem vermoedelijk worst wezen.
En wellicht heeft Eneco ook een aanbod op de aanschaf van Toon; ergo ik zou Toon wel degelijk in het achterhoofd houden.
En los hiervan zeker nu het stookseizoen begint en bij welke leverancier je ook energie gaat afnemen: STANDEN noteren.
Dan gaan vanzelf de vragen komen: waar verbruik ik dat aan????
Badge
Misschien Toon nu dan ook maar aanvragen?
En in ieder geval beginnen met de standen bij te houden.
Doe de Toon test en je weet of je er voor in aanmerking kan komen.

Linksom of rechtsom een TOON kost geld zo wel in aanschaf als stroom verbruik. Als ze willen besparen dan kunnen ze beter een contract afsluiten zonder toon en gewoon voor de mooie lagere tarieven gaan. Het belangrijkste is dat ze eerst moeten uit zoeken waar het hogere vebruik vandaan komt en dan actie ondernemen.
Nee, tot nu toe nog nooit zoveel bij moeten betalen, dus houdt ze niet bij, wij hebben geen toon.....of....nog niet??

Misschien Toon nu dan ook maar aanvragen?
En in ieder geval beginnen met de standen bij te houden.
Doe de Toon test en je weet of je er voor in aanmerking kan komen.
Badge
Nee, tot nu toe nog nooit zoveel bij moeten betalen, dus houdt ze niet bij, wij hebben geen toon.....of....nog niet??
Als je lage tarieven wilt dan is het misschien niet handig om de toon bij je nieuwe contract te nemen. 😉
Nee, tot nu toe nog nooit zoveel bij moeten betalen, dus houdt ze niet bij, wij hebben geen toon.....of....nog niet??

Reageer