Schrikken van jaarnota | Eneco Community
vraag

Schrikken van jaarnota

• 27 september 2013
  • 42 reacties
  • 2026 Bekeken

Toon eerste bericht

42 Reacties

Nee is dat niet aan te raden?? Heb me nog niet verdiept in de andere contracten bij Eneco, hoop dat degene die me gaat bellen dit wel kan geven. Elk jaar vertrouwen gehad in Eneco, wel getwijfeld wel of niet overstappen, maar aks ik bij andere energie leveranciers nu veel goedkoper af ben...stap ik over...

Degene die jou gaat bellen, zal uiteraard alle contracten die voor jou interessant zijn met je doornemen, maar eerder meldde je dat je wellicht weg wil...........
Dan is het wel handig vooraf je huiswerk (prijzen bij andere leveranciers) te hebben gedaan, toch.........
Ja natuurlijk laat ik de afloop van het gesprek weten!! Ben benieuwd!!
Ik ben al hard bezig om me te informeren!!!  Gaat goed komen! 
Mooi suc6 met je onderzoek.
Vergeet niet je telefoonnr in een pbtje aan Mike door te geven!
Dank je wel!! Heb ik al gestuurd in een pb!
Oké, dan is het inderdaad nu afwachten op het belletje van Eneco voor een persoonlijk aanbod!
Nog een laatste tip; let op dat je altijd beredeneert of de prijs, die je krijgt inclusief de netwerkkosten en vastrecht zijn.
Er zijn er velen voor je die dachten goedkoop uit te wezen en er gruwelijk naast zaten............

Nogmaals suc6 met je keuze.
En ik ben nieuwsgierig wat het wordt.
Nogmaals bedankt, ik laat het weten!!
We zijn inmiddels een week verder, maar nog geen reactie hoor!!! 
Reputatie 4
Badge +1
@Waterlelie,

Sorry! Ik heb je privebericht helemaal over het hoofd gezien, waarvoor excuses.

Ik zorg dat er alsnog contact met je wordt opgenomen.

Groet,
Mike
Kan gebeuren! 
Nogmaals bedankt, ik laat het weten!!

En..................wat is het geworden?
Ik heb doorgegeven dat ik het best bereikbaar ben op woensdag, tot nu niks vernomen, ze hadden mijn nummer over het hoofd gezien bij Eneco. Misschien nemen ze morgen contact op????
Omdat er vandaag zoveel contact werd gelegd, was ik dan ook nieuwsgierig of jij ook ook de beurt was geweest. 
Hier laat Eneco/moderators toch een behoorlijke steek vallen zeg!
laten we inderdaad hopen dat het morgen woensdag E-dag ipv D-day wordt. 
Ik hoop t ook!! Ik laat t weten!!!
Nog een tip Waterlelie, ik zou rond 12:00 uur toch echt Mike een pb'tje sturen!
Want een keertje overslaat, allahhh, maar 2 keer.........
Bedankt voor de tip!! 
Bedankt voor de tip!! 

Wat me ook binnenschoot is: wellicht heeft Eneco morgen; dus woensdag in de agenda staan ivm jouw verzoek..................

Reageer