Philips HiFiset nog niet ontvangen | Eneco Community
vraag

Philips HiFiset nog niet ontvangen

Begin maart ben ik verhuisd en ben ik overgestapt op eneco. Bij een nieuw contract kon ik kiezen tussen 2 opties (cadeaus).. Of aan het einde van het jaar een geldbedrag terug op de jaarrekening of een Philips hifiset. We hebben de laatste gekozen en zouden een brief krijgen om de hifiset te bestellen. Die brief kwam niet, dus begin april heb ik gebeld. Er was wat fout gegaan en de brief was niet verstuurd en zou alsnog worden verstuurd. Eind april nog niets ontvangen, noch een brief, nog een hifiset. Nogmaals gebeld, Philips hifisets waren op en we zouden een nieuwe versie krijgen. Eind mei nog niets ontvangen of gehoord. Eind mei weer gebeld, er was weer iets mis gegaan (niemand kon vertellen wat, maar zou men uitzoeken en contact opnemen). Een week erna nog niets gehoord, (begin juni) dus weer gebeld! Men kon zien dat ik al een aantal keer had gebeld, maar ze wisten niet waar t mis was gegaan! Het werd direct uitgezocht en direct contact opgenomen! Een week
Later nog steeds niets gehoord (2e week van juni) en weer gebeld! Zelfde verhaal, iets mis gegaan Maar niemand wist waardoor, Maar "ik ga het persoonlijk uitzoeken en neem zo snel mogelijk contact met u op"! Ondertussen weer een week verder en nog niets! Er is mij 4x verteld dat er iets is mis gegaan, maar nieman weet waar het door komt en zoekt het zo snel mogelijk uit en neemt zo snel mogelijk contact met me op! En toch.. Na 4 maanden en 5x bellen is er nog 0x contact met me opgenomen, een oplossing gekomen of de hifiset! Ik vraag me toch af hoe dit kan? Anybody?

Hartelijk dank!

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Daantjebas,

Welkom. Goed dat je de weg naar ons forum hebt gevonden. Ik heb de titel van je bericht aangepast zodat het ook makkelijk te vinden is voor andere forumgebruikers.

Wat vervelend dat je de toegezegde Philips Hifiset nog niet ontvangen hebt en dat we gemaakte afspraken om je hierover terug te bellen, niet zijn nagekomen. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om je een ontevreden gevoel te bezorgen maar ik kan me wel voorstellen dat dat gebeurd is op deze manier. Ik bied je daar onze excuses voor aan. Ik zie dat we je aanvraag goed verwerkt hebben inmiddels, maar ik ga voor je uitzoeken wanneer je de set nu precies tegemoet kan zien en wat er is gebeurd waardoor het zo lang duurt. Ik doe mijn uiterste best je hierover deze week meer te vertellen.

Groet, Kelly
Hallo Daantjebas, Welkom. Goed dat je de weg naar ons forum hebt gevonden. Ik heb de titel van je bericht aangepast zodat het ook makkelijk te vinden is voor andere forumgebruikers. Wat vervelend dat je de toegezegde Philips Hifiset nog niet ontvangen hebt en dat we gemaakte afspraken om je hierover terug te bellen, niet zijn nagekomen. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om je een ontevreden gevoel te bezorgen maar ik kan me wel voorstellen dat dat gebeurd is op deze manier. Ik bied je daar onze excuses voor aan. Ik zie dat we je aanvraag goed verwerkt hebben inmiddels, maar ik ga voor je uitzoeken wanneer je de set nu precies tegemoet kan zien en wat er is gebeurd waardoor het zo lang duurt. Ik doe mijn uiterste best je hierover deze week meer te vertellen. Groet, Kelly

Beste Kelly,
Hartelijk dank voor je antwoord! Ik hoop dat je me inderdaad deze week kan helpen, want na 5 x dit antwoord te hebben gekregen, word je natuurlijk wel een beetje sceptisch! Maar alvast bedankt voor je hulp!
Reputatie 5
Badge +3
@Daantjebas
Ik heb contact gehad met de leverancier van de Philips HiFi-set. Het is mij helaas niet duidelijk geworden waarom het versturen van de set zo lang heeft moeten duren. Ik vermoed dat er bij ons bij de aanvraag van de set iets fout is gegaan en dat daar bovenop extra vertraging is ontstaan toen de HiFi-sets niet meer op voorraad waren. In ieder geval heeft de leverancier mij nu toegezegd dat zij de set aanstaande dinsdag, 3 juli 2012, naar je toesturen. Ik verwacht dat je de set dan in de loop van volgende week, uiterlijk begin van de week daarop, ontvangt.

Ik wil je vriendelijk vragen het aan mij te laten weten wanneer je de set ontvangen hebt. Als je de set uiterlijk 14 juli 2012 nog niet hebt, hoor ik dat ook graag zodat ik er opnieuw achter aan kan gaan. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is. Ik stuur je vandaag vanuit Eneco in elk geval alvast een attentie toe, vanwege het lange wachten op de set!

Ik hoor graag van je!

Groet, Kelly
Beste Kelly,

Dank je wel voor je antwoord, zodra ik de set binnen heb, laat ik het je uiteraard zo snel mogelijk weten!

Vriendelijke groet
Beste Kelly,

De atttentie is inmiddels ontvangen en dank daarvoor! Ik laat het je zo snel mogelijk weten wanneer we de Hifiset binnen hebben, maar alvast bedankt voor alle moeite!
Reputatie 4
Badge +1
Fijn dat je de attentie waardeert! We hopen dat de HiFiset snel binnen is en horen het graag van je als het zo ver is :)

Mike
Beste Kelly, beste Mike,

Vandaag is er een Philips dvd set geleverd en hebben wij hem in ontvangst genomen. Tot onze grote teleurstelling blijkt dit in geen enkel opzicht over een te komen met de beloofde Philips Hifi Set met Apple docking station. Zowel op gebied van prijs als functionaliteit matched het totaal niet. Kortom, we hebben niet gekregen wat er tot 6 maal toe is toegezegd(via telefoon, brief en forum).

Uit de overeenkomst waarmee wij akkoord zijn gegaan het volgende stuk:

7. Onderdeel van dit actieaanbod is een welkomstcadeau in  de vorm van: of een eenmalige korting, welke verrekend zal worden met de jaarnota of een Philips Hifisysteem met docking voor iPhone / iPad / iPod (DCM7005) t.w.v. € 299.
(nog te verkrijgen bij elke webshop EN bij Philips: http://www.philipsstore.nl/store/catalog/home-audio/hifi-componentsystemen/dock-voor-ipod-iphone-ipad/productdetail/DCM7005_12_NL_SHOPPUB/NL/nl?pfilter=)

Duidelijk is dat wij voor het welkomstkado hebben gekozen. Wat er nu geleverd is:

Philips HTS 2511 met dvd speler twv €119,-
(onder andere op http://www.homecinemacenter.nl/merk/63/30/philips-hts.html)

Kortom, geen docking station, geen radio en een mismatch qua prijs van in totaal €180,- (299 - 119).
Graag hoor ik of dit een normale gang van zaken is en hoe dit mogelijk kan worden opgelost

Met vriendelijke groet.
Reputatie 5
Badge +3
@Daantjebas,

Bedankt voor je bericht. Het verbaast mij ontzettend dat je nu een ander product hebt ontvangen dan was besproken. Het spreekt voor zich dat dit niet de normale gang van zaken is.

Ik ga er direct achteraan en laat je zo snel mogelijk weten hoe we dit gaan oplossen.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Beste Daantjebas,

Ik heb vanmorgen na het lezen van je bericht op ons forum direct de leverancier Sparco benaderd over de foutieve levering. Er bleek verwarring te zijn ontstaan door het gebruik van de term Philips HiFi-set in plaats van HiFi cinema set, kennelijk zijn dit verschillende producten. Echter had hier natuurlijk een betere controle op moeten plaatsvinden vanuit ons en/of Sparco voordat het product werd verstuurd. Daarom opnieuw onze excuses voor het ongemak.

Ik heb je zojuist een kopie gestuurd van de e-mail die ik van Sparco ontvangen heb, met instructies om de verkeerde set om te ruilen voor de set die je gekozen hebt. Het terugsturen van de verkeerde set is kosteloos.

Als je tegen problemen aanloopt, neem dan contact met mij op. Ik hoop dat het nu spoedig in orde komt.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
@Daantjebas,

Bedankt voor je e-mailbericht. Hierin heb je laten weten dat je de HiFi-set nu gelukkig ontvangen hebt. Ik ben blij dat het uiteindelijk goed gekomen is en wens jullie er veel plezier van!

Groet, Kelly

Reageer