Overstappen naar Eneco | Eneco Community
vraag

Overstappen naar Eneco

• 17 december 2018
  • 9 reacties
  • 201 Bekeken

Hallo,

Tot 1,5 jaar geleden was ik klant bij Eneco. Ik ben toen overgestapt naar Nuon omdat deze goedkoper leverde.
Nu werkt mijn Toon nog wel in huis als ik hem met de hand bedien, maar de app werkt niet meer.
Tevens is Eneco voor ons misschien toch goedkoper dit jaar...
Zouden jullie kunnen berekenen hoeveel en of ik een overstapboete krijg als ik naar jullie zou overstappen?

9 Reacties

Maar dat kan je toch beter aan je huidige leverancier vragen, want die bepaalt welke overstapboete je dan krijgt.
Eneco kan uiteraard wel je melden a.d.h.v. het contract wat je kiest wat Eneco jou voor bonus kan bieden en verwel altijd worden boetes tot 2 x €125 vergoed.
Ik heb nu Nuon en de Toon thermostaat hangen, maar klopt het dat je de app niet kunt bedienen als je geen Eneco-klant bent?
Ik heb nu Nuon en de Toon thermostaat hangen, maar klopt het dat je de app niet kunt bedienen als je geen Eneco-klant bent?
Dat los je op door een abonnement op Toon®️ voor uitbreidingen te nemen.

Ik heb nu Nuon en de Toon thermostaat hangen, maar klopt het dat je de app niet kunt bedienen als je geen Eneco-klant bent?Dat los je op door een abonnement op Toon®️ voor uitbreidingen te nemen.

Kunt u mij daarmee helpen?
Ik weet niet zeker of het gelukt is.. heb wel een poging gedaan om dit aan te vragen maar weet dus niet of het goed doorgekomen is
Heb je de aanvraag via de site gedaan?
Ivm (mondelinge) overeenkomst kan je ook bellen met 088 895 59 59
Ja via jullie eigen site

Dan is het even afwachten tot je aanvraag verwerkt is. Je krijgt dan een E-mail en enkele dagen later kan je je App gebruiken.
Soms is het nodig die App even opnieuw op te starten cq opnieuw in te loggen.
Maar met welke inloggegevens? Want heb geen Eneco diensten en om die reden krijg Ik de melding dat ik niet kan inloggen
Dat zal dan blijken uit die E-mail.
Verdere diensten van Eneco zijn hier volgens mij niet van belang.
Het is immers puur om via de App Toon®️ op Afstand je Toon®️ te kunnen bedienen.

Reageer