overstappen?? | Eneco Community
vraag

overstappen??

Toon eerste bericht

36 Reacties

Ik ben aan het kijken om over te stappen naar een andere leverancier. Zit echter al 21 jaar bij Eneco dus blijf liever. Echter kan toch geld verdienen als ik het doe. Eneco doe eens een goed voorstel?

Hoi gerard6,

Altijd eerst om een voorstel vragen voordat je gaat overstappen is een perfect methode.
Echter via het openbare forum zullen ze je geen voorstel doen.
Hoe dan op te lossen?
Stuur vanavond je telefoonnr waar je te bereiken bent via een pb naar één van de moderators en zij bellen je terug voor een persoonlijk voorstel!!

oke bedankt
:) Graag gedaan!
Of via mijn Eneco je gegevens aanvullen zodat ze je telefoon nr ook hebben voor het geval dat er iets zou zijn

Hoi Jeroen,

Is ook een methode, maar de meeste keren zie ik hier op het forum dat de moderators na zo'n bericht, zelf juist vragen om het telefoonnr in een privé-bericht.
Reputatie 3
Badge
Veel mensen passen hun gegevens niet aan. Ik wel. Kost me wel wat uurtjes om dat overal te doen maar dan kan een bedrijf niet zeuren als er iets is en ze willen contact
Doe ik ook altijd Jeroen.
En vooral je E-mailadres, die wordt nog al eens vergeten.
Reputatie 3
Badge
Kan veel problemen voorkomen.
Reputatie 5
Badge +3
Ik ben aan het kijken om over te stappen naar een andere leverancier. Zit echter al 21 jaar bij Eneco dus blijf liever. Echter kan toch geld verdienen als ik het doe. Eneco doe eens een goed voorstel?

Hallo gerard6,

Bedankt voor je bericht en welkom op ons forum. Ik zorg dat er contact met je wordt opgenomen om je een persoonlijk aanbod te doen!

Groet, Kelly
Goed opgepikt Kelly!!
Reputatie 4
Badge
Kijk dat is nog eens service 🆒

Hoi gerard6,

Altijd eerst om een voorstel vragen voordat je gaat overstappen is een perfect methode.
Echter via het openbare forum zullen ze je geen voorstel doen.
Hoe dan op te lossen?
Stuur vanavond je telefoonnr waar je te bereiken bent via een pb naar één van de moderators en zij bellen je terug voor een persoonlijk voorstel!!

oke bedankt

Hoi gerar6,

Ik zie dat Kelly geregeld heeft dat er contact wordt opgenomen voor een persoonlijk aanbod.
Dus zit er schot in je zaak.
Laat je nog even weten of alles naar tevredenheid is?
Reputatie 4
Badge
We zijn inderdaad wel benieuwd wat het wordt.

Reageer