Overstap naar Eneco | Eneco Community

Overstap naar Eneco

• 3 mei 2012
  • 4 reacties
  • 880 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Beste Eneco,
Ik ben woonachtig in regio Leiden. Het is hier niet een gebied waar Eneco de energielevelancier is. Bij mjn overstappen ben ik door Eneco gedupeerd.
Ik moet een dubbel rekening betalen: een naar Eneco en de andere naar de lokale netbeheer: Liander. Ik word gek van deze rekeningen.
Ze hebben mij nooit verteld dat dit niet hun gebied is. Toen ik het ontdekte heb ik uitleg gevraagd. Wat ik alleen te horen kreeg was dat het helaas niet mogelijk is om terug te gaan naar mijn ex leverancier...
Ik wil een einde maken aan deze dubbele rekeningen. Ik ga terug naar Nuon en als Eneco een boete naar mij stuurt dan betaal ik deze niet.

Bedankt

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste B.A.Q.

Welkom op ons forum. Ik heb je bericht verplaatst om het forum overzichtelijker te maken.

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de overstap naar ons. Ik begrijp uit je bericht dat je ontevreden bent omdat je nu van de netbeheerder Liander apart nota's ontvangt voor de transportkosten. Ik bespreek deze situatie graag persoonlijk met je. Ik probeer je daarom vandaag telefonisch te bereiken.

Groeten, Kelly
Beste B.A.Q.

Welkom op ons forum. Ik heb je bericht verplaatst om het forum overzichtelijker te maken.

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de overstap naar ons. Ik begrijp uit je bericht dat je ontevreden bent omdat je nu van de netbeheerder Liander apart nota's ontvangt voor de transportkosten. Ik bespreek deze situatie graag persoonlijk met je. Ik probeer je daarom vandaag telefonisch te bereiken.

Groeten, Kelly

Beste Kelly,
Ik wil u mijn mobiel geven omdat ik de hele dag niet thuis ben...Hoe kan ik deze naar u sturen? Niet via het open forum.
Reputatie 5
Badge +3
Je kunt het telefoonnummer naar mij sturen via een privé bericht. Als je op mijn naam klikt, verschijnt de optie om mij een privé bericht te versturen. Ik zie je bericht graag tegemoet en neem dan contact met je op.
Reputatie 5
Badge +3
Beste B.A.Q,

Vorige week vrijdag heb ik telefonisch contact met je opgenomen aan de hand van je bericht over de aparte berekening van de transportkosten. Eneco brengt de levering van energie bij je in rekening en de netbeheerder Liander berekent de transportkosten. Ik heb je verteld dat energieleveranciers en netbeheerders met elkaar in gesprek zijn om in de toekomst de nota’s voor levering en transport te combineren. Op dit moment is dat nog niet zo en er is nog geen zicht op wanneer dit precies gaat gebeuren. We zouden het in elk geval erg jammer vinden als dit voor jou reden is om over te stappen. Ik hoop dan ook dat we je toch als klant van ons mogen behouden.

Groeten, Kelly

Reageer