Opzegtermijn bij variabel contract | Eneco Community
vraag

Opzegtermijn bij variabel contract

• 13 februari 2013
  • 3 reacties
  • 2653 Bekeken

Beste,

Ik heb een variabel contract met Eneco, de jaarnota krijg ik in december. Kan ik nu dan opzeggen of moet ik wachten tot december 2013?
Alvast bedankt.

Michel

3 Reacties

Dit vind ik er over op de website van Eneco! Kwestie van even zoeken.

Let op! Een contract voor onbepaalde tijd kunt u kosteloos opzeggen. Een contract voor bepaalde tijd (bijvoorbeeld 1 of 3 jaar) kent wel een boete als u dit voortijdig opzegt. Voor een correcte afhandeling van uw verzoek zal Eneco u eenmalig telefonisch benaderen.
Reputatie 4
Badge +1
@Michel74

Bij een variabel contract kun je inderdaad op ieder moment kosteloos opzeggen. Dit hangt niet samen met de datum van de jaarnota. We vinden het wel jammer als je besluit de energielevering niet meer bij ons af te nemen. We hechten namelijk veel waarde aan jou als vaste klant van ons Als je het goed vindt, nemen we contact met je op om de verschillende contractmogelijkheden bij Eneco met je te bespreken. We helpen je dan ook graag met het maken van een eerlijke vergelijking.

Groet,
Mike

Ben al jaren misschien wel 40 jaar bij Eneco mag wel eens een attentie geven of een maand niet betalen had al zo vaak over kunnen stappen maar toch nog steeds bij Eneco  wie weet komt het ooit nog eens

Reageer