Opzegging vast contract | Eneco Community

Opzegging vast contract

  • 25 april 2012
  • 2 reacties
  • 1162 Bekeken

IK heb door onjuiste informatie een contract aan gegaan voor 3 jaar vast
Dit heb ik telefonisch vandaag 25 april 2012 teniet laten maken
Graag wil ik hier dan ook een bevestiging van hebben, maar de site van Eneco
geeft een foutmelding, wat betekend dat ik geen mail kan sturen ter bevestiging,
Deze foutmelding was gisteren, maar ook vandaag
Een brief aangetekend versturen is kostbaar en hun telefoongesprekken ook à 0,10 cent per minuut
Ik heb gisteren een half uur aan de telefoon gehangen en vandaag weer 17 minuten, dure bedoeling zo

2 Reacties

Welkom!! Leuk dat je het Eneco forum hebt gevonden. Bedankt voor het melden dat je geen mail kunt sturen via onze website. Hier maken we een melding van zodat het wordt opgelost.

We hebben jouw annulering ontvangen en verwerkt. Binnen enkele dagen ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail en/of post. Omdat je gisteren het contract hebt afgesloten, ontvang je hiervan nog wel een contractbevestiging. Deze kun je als niet verzonden beschouwen.
Reputatie 4
Badge +1
@wimwijk
Heb je de bevestiging van de annulering inmiddels ontvangen?

Mike

Reageer