Opzeggen i.v.m. verhuizen | Eneco Community
beantwoord

Opzeggen i.v.m. verhuizen

• 26 maart 2018
  • 3 reacties
  • 233 Bekeken

Beste,

Wij hebben onze huidige woning verkocht en dienen gedurende een periode van een jaar elders in te gaan wonen, tot onze nieuwe woning wordt opgeleverd.

Op dit tijdelijke adres is al energievoorziening, dus wij willen graag ons contract beëindigen.
Echter vragen wij ons wel af wat wij met de toon moeten doen, die wij nog niet geleverd hebben gekregen. Deze zouden wij gratis geleverd en geïnstalleerd krijgen, echter hebben wij dat nog niet kunnen doen i.v.m. de verkoop.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ray Vlasblom
icon

Beste antwoord door Audrey 26 maart 2018, 12:19

Beste,

Wij hebben onze huidige woning verkocht en dienen gedurende een periode van een jaar elders in te gaan wonen, tot onze nieuwe woning wordt opgeleverd.

Op dit tijdelijke adres is al energievoorziening, dus wij willen graag ons contract beëindigen.
Echter vragen wij ons wel af wat wij met de toon moeten doen, die wij nog niet geleverd hebben gekregen. Deze zouden wij gratis geleverd en geïnstalleerd krijgen, echter hebben wij dat nog niet kunnen doen i.v.m. de verkoop.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ray Vlasblom

Hoi Ray,

Welkom op de Community! Klopt het dat jouw contract in februari 2018 is gestart en dit gaat om een zakelijke overeenkomst?

Groet, Audrey
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste,

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ray Vlasblom

Hoi Ray,

Welkom op de Community! Klopt het dat jouw contract in februari 2018 is gestart en dit gaat om een zakelijke overeenkomst?

Groet, Audrey
Ja Klopt inderdaad
Reputatie 7
Badge +6
@Autorijschool V.T. People

We adviseren je om contact op te nemen met Eneco Zakelijk , wij kunnen helaas niet muteren in de gegevens van onze zakelijke klanten.

Reageer