Opzeggen | Eneco Community
beantwoord

Opzeggen

Ik heb een contract wat loopt van 22-03-2018 t/m 22-03-2019. Als ik zonder boete over had willen stappen had dit voor 22-02-2019 gemoeten toch?
icon

Beste antwoord door VincentN 14 maart 2019, 15:44

De levering van energie loopt na die datum gewoon door. Wij zorgen er voor dat dit gewaarborgd is!

Je kan bij Eneco of bij een andere leverancier een aanvraag doen voor een nieuw vast contract. Dit kan je dan in laten gaan per de huidige einddatum.

Interesse in een persoonlijk aanbod? Neem dan gerust contact op; 088 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten)

Groet, Vincent

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Goedemiddag @D. Rodermond,

Welkom op onze Community!

Het betreft hier een lopend contract bij Eneco? Of juist bij een andere leverancier?

Groet, Vincent
ik heb een jaar contract bij eneco die de 22 ste afloopt maar wil overstappen. heb deze nog niet verlengt
Reputatie 5
Badge +2
De levering van energie loopt na die datum gewoon door. Wij zorgen er voor dat dit gewaarborgd is!

Je kan bij Eneco of bij een andere leverancier een aanvraag doen voor een nieuw vast contract. Dit kan je dan in laten gaan per de huidige einddatum.

Interesse in een persoonlijk aanbod? Neem dan gerust contact op; 088 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten)

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen