Ook meedoen aan energiecollectief? | Eneco Community

Ook meedoen aan energiecollectief?

Ik ben al vele jaren afnemer van de producten van Eneco en tot tevredenheid.
Onlangs heeft een bevriende relatie meegedaan aan een energiecollectief met als resultaat dat ik bij overstappen naar NLE € 300 goedkoper uit zou zijn dan bij Eneco. Niet onaanzienlijk dacht ik.
Voordat ik overstap zou ik graag een commentaartje hierop van u ontvangen.
Dank en groet.
Coby Ponsioen

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste J.J.M. Ponsioen,

Welkom op ons forum! Goed je hier te zien. Ik heb wel een apart topic voor je aangemaakt, omdat je bericht niet thuis hoort in het topic over het vernieuwde Mijn Eneco. Op deze manier proberen we het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden.

Ik zie dat je inderdaad al heel wat jaren klant bent van ons en dat zien we niet graag veranderen. Ik snap wel dat je bij een dergelijk aanbod overweegt over te stappen. We nemen graag telefonisch contact met je op om het aanbod dat je hebt gezien te vergelijken met onze aanbiedingen. Dan kun je daar je keuze op baseren.

Vandaag of morgen wordt er telefonisch contact met je opgenomen. Laat je aan ons weten hoe dat gesprek verlopen is?

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Hallo J.J.M. Ponsioen,

Ik heb inmiddels begrepen dat het gesprek goed verlopen is en dat we je gelukkig als klant mogen behouden. Bedankt voor het vertrouwen!

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
Ik ben al vele jaren afnemer van de producten van Eneco en tot tevredenheid.
Onlangs heeft een bevriende relatie meegedaan aan een energiecollectief met als resultaat dat ik bij overstappen naar NLE € 300 goedkoper uit zou zijn dan bij Eneco. Niet onaanzienlijk dacht ik.
Voordat ik overstap zou ik graag een commentaartje hierop van u ontvangen.
Dank en groet.
Coby Ponsioen

Dan ben ik benieuws waarom je 300 euro hebt laten liggen. 🙂 nee grapje... ik ben benieuwd wat het gesprek heeft opgeleverd. vraag het puur omdat je zelf dacht 300 euro te kunnen verdienen maar dit blijkbaar niet hebt gedaan. zat er een adder onder het gras bij de tegenpartij?
Reputatie 3
Badge +2
het lijkt allemaal zo voordelig om over te stappen .. maar pas op .. uiteindelijk betaal je meer.  Ik blijf zelf lekker klant bij Eneco. Bevalt me goed en al te duur zijn ze niet 🙂 🙂
Reputatie 3
Badge
Ik blijf ook voorlopig nog wel zitten maar blof benieuwd waarmee je dan toch uiteindelijk niet zoveel voordeliger uit bent dan gedacht wordt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen