onbekende storingen op het netwerk | Eneco Community
vraag

onbekende storingen op het netwerk

Toon eerste bericht

38 Reacties

Reputatie 3
Badge
Dan zou je met zijn allen op moeten gaan staan. In je eentje bereik je minder snel wat. Maar dat is mijn 1e gevoel erin.

Ik heb er totaal geen verstand van maar wat kan er mis zijn dat jullie apperatuur dan kapot gaat? Waar gaat het fout? ergens denk ik waar de straat/wijk zijn stroom verdeeld wordt toch?
Hier een voorbeeld wat er aan de hand kan zijn, piekspanning: http://www.youtube.com/watch?v=VvteV3-PZZE&feature=youtube_gdata_player

Groetjes, Ben
Reputatie 3
Badge
Mooi verhaal (niet mooi maar duidelijk). Maar als jullie met zijn allen opstaan moeten ze toch wel een een onderzoek instellen in de buurt.
Ik ben er al een lange tijd mee bezig je weet niet wat er gebeurt dus je gaat steeds terug naar de winkel en blijft kopen. Je loopt blij weg , komt thuis doet de steker er in en dan is het al gebeurt of het draai een paar dagen of je kan gelijk terug naar de winkel en je neemt een duurdere, dan gaat het soms iets langer mee, maar oip den duur gaat het stuk .
De buren zien het wel maar kopen het weer nieuw omdat het niet in je opkomt dat het je stroom wel eens kan zijn. En ze zien hoe lang ik al bezig ben en hun hebben het huis gekocht dus ze nemen de kapotte apparatuur voor lief.Op tv zie je het ook, dubbele lijnen in beeld en wazig. buurman zie ik dit ook hij ook maar nu heeft hij een bril die hebt ik op gezet en dan ja word het beter maar de lijnen zie ik ook 
De sinuskromme van een wisselspaning kan met een oscilloscoop worden waargenomen, maar ik heb nog nooit een monteur/bedrijf op de stoep gehad die oscilloscoop heeft. Ze komen altijd met een flux meter, maar die heb ik zelf ook. Nu gaat  Stedin een maand lang schrijvende meter hangen, ben toch  weer benieuwd wat daar uit komt, eneco heeft dit ook al eens een week gemeten maar daar kwam niks uit, ik heb er iig nooit meer wat vernomen.