Offerte en opvolging | Eneco Community

Offerte en opvolging

Ik heb via de mail een offerte gekregen. Via de mail geef ik te kennen om 1 van de opties te willen gebruiken. Simpel zou je zeggen. Eneco stuurt contract. Ik teken en retourneer. Nee dus!
Er wordt overdag gebeld. Ik werk en ben dus niet thuis. Krijg ik een mail of ik de volgende dag wil bellen. Dat doe ik. Krijg ik een call center medewerkster aan de lijn die helemaal niets terug kan vinden en vervolgens mij een nieuw(hoger) voorstel wil aansmeren. Ik vraag naar de chef, maar die heeft daar kennelijk geen zin in. Er wordt een mail gestuurd naar de persoon die ik eerder aan de lijn heb gehad. Ik zal wel weer overdag teruggebeld worden....
Hoe graag moet je klant willen zijn bij eneco om dit vol te houden???

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Henkie007,

Bedankt voor het delen van jouw bericht. Goed om te zien dat je hiervoor van het forum gebruik maakt. Onder jouw klantnummer lees ik dat er gister een e-mail verstuurd is met daarin duidelijk toegelicht waarom mijn collega's de aanmelding graag telefonisch met je doornemen en verder afronden. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat dit met het oog op jouw baan niet altijd even goed uitkomt.

Ik zie dat er eerder vanochtend opnieuw telefonisch contact geweest is. Is jouw vraag hiermee beantwoord of kan ik nog wat voor je betekenen in deze?
Helaas niet. Ik heb nog steeds geen bevestiging dat Eneco de offerte die door mij via de mail geaccepteerd is ook gaat uitvoeren. Rodney, jij bent nu de 4e medewerker van Eneco die bezig is met dit ' probleem' . Ik wil mijn contract verlengen tegen de in de offerte gedane aanbieding, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Misschien toch maar op gaslicht.com gaan shoppen. 😞
Reputatie 5
Badge +3
@Henkie007,

Bedankt voor je reactie. Zonde dat de verlenging, toch een heugelijk iets, veel voeten in de aarde heeft. Mijn collega Joey heeft op 27/2 een e-mail verstuurd, nadat zijn eigen belpoging niet slaagde, met de vraag telefonisch contact met ons op te nemen. Dit verzoek is verstuurd om de offerte en daarmee het aanbod welke is toegestuurd, definitief te maken. Dit doen wij middels de methode Koop of Afstand. Hierbij is het van belang om jouw akkoord 'op band' vast te leggen, op een zogeheten voicelog.

Een andere wijze om de overeenkomst rond te maken, is er niet. Vandaar het nadrukkelijke verzoek telefonisch contact op te nemen. Gaat dat lukken? Eventueel kun je ook een reactie op de mail van Joey versturen om zo samen tot een gelegen moment hiervoor te komen.
Beste Rodney,
Ik HEB vanmorgen in mijn koffiepauze gebeld....
Ik HEB vanmorgen om 10:45 een mail gestuurd naar 'klantenservice' . Ik stuur er nu weer een met mijn mobiele telefoonnummer. Ik heb om 12:45 pauze.
Reputatie 5
Badge +2
@Henkie007

Heel goed! Mijn collega's zullen opnieuw een poging doen om telefonisch het contract met je door te nemen.
Loopt het onverhoopt toch niet goed dan verneem ik dat graag van je!

Groet, Vincent
@VincentN @Rodney
Ik heb weer gebeld en weer is dezelfde mevrouw niet in staat mij te helpen!
Nu moet het nieuwe aanbod van Eneco wel erg aantrekkelijk worden wil ik niet overstappen naar een andere leverancier! 6 medewerkers van Eneco zijn kennelijk niet in staat mij een contract op basis van een eerdere offerte aan te bieden! Na bijna 40 jaar klant te zijn geweest denk ik dat we afscheid moeten gaan nemen.🤕
U geeft aan dat de gesprekken voor trainingsdoeleinden gebruikt kunnen worden. Gebruik deze case aub.
Reputatie 2
Badge
Hoi @Henkie007,

Balen dat het niet helemaal lekker loopt! Je geeft aan dat je een nieuw aanbod krijgt. Laten we daar op wachten. Het zou fijn zijn als het een mooi aanbod is voor je ;-)
Bedankt voor de feedback. Hier kunnen wij zeker wat mee.
Feest!!
Het is eindelijk gelukt! Mijn contract is binnen. Ik hoop voor alle betrokken medewerkers ( 9 ? ) van Eneco dat niet elke klant zo aan een verlenging van een contract geholpen hoef te worden. Maar toch bedankt voor jullie hulp.👊🏻
Maar gelukkig weer drie jaar geen gedoe meer om mijn contract te verlengen.😁
Reputatie 5
Badge +5
Hoera! @Henkie00

Wij zijn niet van plan een gewoonte te maken van het doorvoeren van een contractverleningen door 9 medewerkers per klant. Wij zitten zelf te denken aan 10 of meer medewerkers 😉

Alle gekheid op een stokje; fijn dat het nu toch eindelijk geregeld is en sorry voor de enorme vertraging.

Groet, Erica

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen