Nog niets gehoord? | Eneco Community
beantwoord

Nog niets gehoord?

Badge +1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 28 reacties
Vorig jaar nam ik 3 maanden voor afloop van het contract contact op voor een nieuwe aanbod en kreeg te horen dat ik altijd op tijd zelf benaderd zou worden. Nu loopt mijn huidige contract volgens mij per 1/1/2014 af en heb nog niets gehoord. Ondertussen heb ik wel een interessante aanbieding ontvangen via gaslicht.com (bij Eneco!), maar met een korting van € 110,- euro. Kan ik dat beter doen of zal ik afwachten tot Eneco contact met mij opneemt?
icon

Beste antwoord door Kelly 20 december 2013, 10:03

Hallo JeSc,

Sorry voor de latere reactie. Het is wat drukker dan normaal waardoor het niet gelukt is om tijdig op je bericht te reageren. Natuurlijk kijken we graag met je mee. We nemen vandaag telefonisch contact met je op hierover.

Groet, Kelly

Bekijk origineel

13 Reacties

Ik zou zeker even de reactie van een moderator afwachten.
Eneco kan bv ook met je afspreken dat je op een speciaal gewenst telefoonnr gebeld wordt.
Met dit soort zaken is persoonlijk contact altijd handig.

Wil je niet wachten bel dan gratis met:

http://thuis.eneco.nl/klantenservice/contract-verlengen/
Badge +1
Brandje, dank je voor je reactie. Helaas heb ik nog niets gehoord van Eneco, dus blijkbaar zit men er niet zo bovenop als ik had verwacht. Ik wacht nog heel even af.
Ik zou nog even wachten tot morgen in de loop van de dag en dan een moderator die vaak reageert in topoic's enegieproducten en dan bij geen reactie meteen een pbtje te sturen.
Er zijn dan 5 dagen uiteraard incl weekend verstreken en dan had er wel een reactie moeten zijn.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo JeSc,

Sorry voor de latere reactie. Het is wat drukker dan normaal waardoor het niet gelukt is om tijdig op je bericht te reageren. Natuurlijk kijken we graag met je mee. We nemen vandaag telefonisch contact met je op hierover.

Groet, Kelly
Badge +1
Hallo Kelly,

Fijn, ik wacht af!
Hoi Jece,

Ik had gereageerd op je openingsreactie en ben dus nieuwsgierig en ben je gebeld?
Heb je een mooi aanbod gehad?
Badge +1
Hoi Brandje,

Dank je voor je interesse. Ik was net bezig een vergelijking maken in Excel toen ik zag dat je een reactie had gepost 🙂.

Gisteren ben ik eind van de middag gebeld en bleek dat er inderdaad iets fout was gegaan, want ik ben op geen enkele manier benaderd voor een nieuw aanbod. Het aanbod wat ik nu heb gekregen is eigenlijk hetzelfde als vorige keer: Eneco Voordeel Vast herfst 13 tot 01-01-2015 met een 'energietegoed' van € 110,-.

Op zich lijkt het me een prima aanbod, maar ik moet zeggen dat alle leveranciers wel een stuk goedkoper zijn dan vorig jaar. Ik vraag me dan ook af of er niet meer interessante mogelijkheden zijn? In ons geval (gezin met 2 kinderen) verbruiken we weinig gas (1100m3), maar veel elektriciteit (normaal 2900kWh, laag 2700kWh). Het zou dan ook zeer interessant zijn om een contract af te sluiten waar we daadwerklijk meer besparen op elektriciteit. Ideeen/tips?

Groet
Ik denk dat je het meest kan besparen (geldelijk gezien dus) op gas.
Of je moet natuurlijk zonnepanelen nemen.
Hoe dan ook je hebt in iedergeval 110 in the pocket, toch................
EDn leg je je dan vast voor 1 jaar?
Badge +1
Die € 110,- is inderdaad binnen 🙂. Het is inderdaad voor 1 jaar.

Ik denk dat ik eerst een goed moet zoeken naar de grote verbruikers in het huis en dan kijken hoe het volgend jaar gaat met het verbruik.

Dank voor je reacties Brandje!
Graag gedaan.
Op zoek naar besparingen is een 1e vereiste!
Noteren van de wekelijkse standen is daarbij een perfect hulpmiddel.
Dat is een perfect methode om je verbruik in kaart te brengen.
Ook Toon kan je daarbij behulpzaam zijn.
Er zijn diverse sites om je standen digitaal bij te houden; wil je alles noteren dan is dit (gratis) één, die ik zelf gebruik en goed bevalt:

www.energiemanageronline.nl
Badge +1
Dank voor de link; erg interesant!

Het zoeken naar besparingen is zeker een van mijn goede voornemens. Ik heb een slimme meter, maar klaarblijkelijk is die niet slim genoeg (2008). Ik denk dan ook dat ik eerder met behulp van een verbruiksmeter de grote verbruikers moet gaan meten. Een hele klus, maar het is niet anders.
Ja per verbruiker meten is inderdaad een grote klus, maar geeft een boel duidelijkheid!
Suc6 met de klus!
Pretiige dagen!
Badge +1
Ik moet toch ergens beginnen :)

Jij ook fijne dagen en een duurzaam verbruik voor 2014!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen