Nog geen Toon abonnement | Eneco Community
vraag

Nog geen Toon abonnement

Badge
Probeer al vanaf 5 januari een abonnement te krijgen . Kreeg eerst een email voor een nieuwe toon gebelt dat ik alleen een abonnement wil .heb ook weer alleen een nieuw abonnement aangevraagd op 8 januari kreeg ik een email van .5 keer gebelt wanneer ik het kreeg en toen werd er gezegd is wat fout gegaan met de bestelling maar komt goed. Nu krijg ik een email wanneer de monteur langs kan komen. Was blij met de toon maar begin zin te krijgen om hem weer te verkopen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Hendrikus strijker

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Kun je je klantnummer aanvullen in je profiel op het forum? Dan kijk ik graag voor je na waar het mis gaat. Kun je me laten weten wanneer dit gebeurd is?

Groet,

Folkert
Badge
Hallo Folkert
Ik heb geen klant nummer
Badge
5 januari aangevraagd toen de foute 8 januari de goede aangevraagd en gekregen 5 keer gebelt om de foute af te zeggen en vandaag 16 januari de vraag wanneer de monteur komt
Reputatie 7
Badge +6
@Hendrikus strijker

Als het goed is heb je ook je IBAN nummer moeten geven toen je dit afsloot bij ons. Heb je dat via een privébericht voor mij? Dan zoek ik op deze manier je gegevens erbij.
Reputatie 7
Badge +6
@Hendrikus strijker

Ik heb je de activatiecode gestuurd via pb.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen