Nog geen juiste contractsbevestiging ontvangen | Eneco Community

Nog geen juiste contractsbevestiging ontvangen

• 13 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 532 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
nben nu al 2 weken bezig om het juiste contract binnen te krijgen,heb eebncontract voor 3 jaar afgesloten met een enkel tarief voor electriciteit.
het wil maar niet lukken bij eneco om het juiste contract binnen te krijgen.kreeg eerst een contract waarop hoog en laagtarief stond.heb toen gebeld en ze zouden het juiste contract opsturen.helaas kreeg een brief dat ze de administratie hebben aangepast,kon dus weer fluiten naar me contract.afgelopen donderdag weer gebeld ze snapte nu echt wat ik bedoelde en ze zouden het juiste contract opsturen.krijg ik vandaag een duplicaat binnen met daarop allemaal tarieven voor alle soorten stroom.allemaal erg leuk maar er staat weer nergens dat ik een contract heb met enkeltarief.wordt hier echt niet vrolijk van en vind het echt niet kunnen voor zo,n groot bedrijf.ze kunnen wel zeggen ja het staat goed in de computer,maar als consument moet je zorgen dat je alles goed op papier heb staan of op je mail.maandag maar weer eens bellen,en maar proberen vriendelijk te blijven.kook werkelijk van binnen hoe triest kan het tegenwoordig zijn om de juiste papieren binnen te krijge.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Welkom op het forum toos3,

Ik heb een apart topic voor je aangemaakt omdat je vraag niet aansloot op het topic over de ingangsdatum van een contract. Ik begrijp dat je graag een contractbevestiging ontvangt met daarop de vermelding enkeltarief in plaats van dubbeltarief. Op 1 oktober 2012 hebben we een nieuw contract met je besproken en dit schriftelijk aan je bevestigd. Pas enkele dagen later hebben we op je verzoek de tariefstructuur aangepast naar enkeltarief. Het is niet gebruikelijk dat we dan de eerdere contractbevestiging aanpassen en opnieuw naar je toesturen. Je kunt namelijk op ieder gewenst moment enkeltarief wijzigen naar dubbeltarief. Het contract zelf blijft onveranderd.

Ik zie dat mijn collega afgelopen vrijdagmiddag een nieuw contract naar je toegestuurd heeft. Om aan je verzoek te voldoen stuur ik je vanmiddag ook een aparte brief, met daarin de bevestiging dat we vanaf 7 oktober 2012 het elektriciteitstarief tegen enkeltarief in rekening brengen. Ik hoop daarmee voldoende aan je verzoek te voldoen.

Groet, Kelly
Welkom op het forum toos3,

Ik heb een apart topic voor je aangemaakt omdat je vraag niet aansloot op het topic over de ingangsdatum van een contract. Ik begrijp dat je graag een contractbevestiging ontvangt met daarop de vermelding enkeltarief in plaats van dubbeltarief. Op 1 oktober 2012 hebben we een nieuw contract met je besproken en dit schriftelijk aan je bevestigd. Pas enkele dagen later hebben we op je verzoek de tariefstructuur aangepast naar enkeltarief. Het is niet gebruikelijk dat we dan de eerdere contractbevestiging aanpassen en opnieuw naar je toesturen. Je kunt namelijk op ieder gewenst moment enkeltarief wijzigen naar dubbeltarief. Het contract zelf blijft onveranderd.

Ik zie dat mijn collega afgelopen vrijdagmiddag een nieuw contract naar je toegestuurd heeft. Om aan je verzoek te voldoen stuur ik je vanmiddag ook een aparte brief, met daarin de bevestiging dat we vanaf 7 oktober 2012 het elektriciteitstarief tegen enkeltarief in rekening brengen. Ik hoop daarmee voldoende aan je verzoek te voldoen.

Groet, Kelly

hallo kelly,

ik zou het inderdaad prettig vinden als je dat voor mij in de brief wil vastzetten,dat we enkel tarief hebben per 7 oktober 2012.
ik vind gewoon dat contracten of een brief goed op orde moeten zijn om later verwarring of ellende te voorkomen.zo weet elke partij waar die aan toe is.
wacht je brief af,hoop dat dit snel afgehandeld is.

groetjes toos3
Reputatie 5
Badge +3
Geen probleem hoor. Ik verstuur de brief vandaag, dus ik ga ervan uit dat je hem uiterlijk donderdag ontvangen hebt. Zo niet, laat het me dan even weten!

Groet, Kelly
hallo kelly,
heb de brief binnen gekregen,vriendelijk bedankt.
gr toos3
Reputatie 5
Badge +3
Dat is snel! 😃 Graag gedaan!

Reageer