Nieuwe Warmte Afleverset plaatsten | Eneco Community
vraag

Nieuwe Warmte Afleverset plaatsten

Hallo Eneco Forum,

Ik ben bezig met het verbouwen van mijn keuken en badkamer en heb de Gas geiser verwijderd, ik zou graag een Warmte Afleverset door Eneco laten plaatsen, Eneco geeft alleen aan dat ze dat niet doen! Ik woon in een appartement met stads verwarming en 3 jaar geleden heeft mijn beneden buurvrouw nog wel een Warmte Afleverset kunnen huren bij Eneco! Ik ben na wat belletjes met Eneco klantenservice doorgestuurd naar Feenstra, omdat die de Warmte Afleverset plaatsten bij huurwoningen voor Eneco. maar Feestra geeft aan dat ze dit niet voor mij kunnen plaatsen als particulier. Ik zit dus zonder warm water. (gelukkig krijg de nieuwe keuken wel een 3in1 cooker, maar ik wil toch wel graag warm douchen).

Ik heb netjes een aanvraag gedaan om mijnaansluiting.nl, maar daar krijg ik geen response (wacht als sinds 7-februari op een offerte)

Heeft er iemand tips hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Groeten,

Maarten

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen