Nieuwe contract en nog steeds niet rond | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe contract en nog steeds niet rond

Nieuw contract aangegaan en elke keer gaat fout nog steeds oude die nu op variabel staat duidelijk gemaakt is opzegd( en nog zit ik er aan vast eco stroom (*verwijderd door moderator*)
nee nieuwe moet ingaan elke keer word belofde gedaan en elke keer weer wat of geboorte datum of start datum ga zo door echt begin zat te worden.
vandaag 10 de keer gebeld O zet hem om en straks zie je het op de app nee weer niet, alleen vragen kun je mij een 10 geven voor mijn service baas blij.
nou allemaal geen 10.
wil morgen echt opgelost hebben
graag contract wat ik mee stuur.
icon

Beste antwoord door Erica 15 januari 2019, 14:12

@D.O. Smit goed dat je je ervaring met ons deelt. Zo te lezen verdient dit echt geen schoonheidsprijs. Ik heb jouw verhaal dan ook gedeeld met de vraag of de betrokken medewerkers hierop aangesproken kunnen worden. Sorry voor de ongemak.

Ik heb er inmiddels voor gezorgd dat het contract is opgestart zoals origineel gesloten. Omwille van jouw privacy adviseer ik je met klem het geuploade document direct te verwijderen uit dit topic. Dit omdat alles als nog goed leesbaar is en er misbruik gemaakt kan worden van jouw gegevens.

Bekijk origineel

6 Reacties

Wil gewoon dat deze netjes begint dit contract
of dat jullie netjes met mij contact opnemen
Reputatie 5
Badge +5
@D.O. Smit goed dat je je ervaring met ons deelt. Zo te lezen verdient dit echt geen schoonheidsprijs. Ik heb jouw verhaal dan ook gedeeld met de vraag of de betrokken medewerkers hierop aangesproken kunnen worden. Sorry voor de ongemak.

Ik heb er inmiddels voor gezorgd dat het contract is opgestart zoals origineel gesloten. Omwille van jouw privacy adviseer ik je met klem het geuploade document direct te verwijderen uit dit topic. Dit omdat alles als nog goed leesbaar is en er misbruik gemaakt kan worden van jouw gegevens.
Reputatie 5
Badge +5
@D.O. Smit het quoten van mijn eerder gegeven antwoord, wordt steeds door mij verwijdert. Ik heb de afbeelding nu vanuit hier verwijderd voor je. Wil je de vragen, gesteld in jouw privébericht, via deze kant met mij delen? Dan kan ik hier ook inhoudelijk op reageren.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen