nieuw contract per post | Eneco Community

nieuw contract per post

• 25 april 2012
  • 5 reacties
  • 1084 Bekeken

LS.,

Ik ontvang graag de gegevens van het nieuwe 3-jarige contract Eneco Gold Standard vanaf april 2012 op papier. Als ik het zelf zou kunnen printen zou het mij ook papier kosten.

Met dank en groet,

W. Groenevelt

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic in het forum 'Energieproducten'. Hier past dit onderwerp beter. Op deze manier zorgen wij voor een overzichtelijk forum.

We hebben de contractbevestiging per e-mail toegestuurd. Wanneer je de contractbevestiging in de e-mail niet binnen 3 dagen opent, versturen we het contract automatisch per post. Ik zie dat de downloadperiode van 3 dagen zojuist is verstreken. We versturen daarom vandaag het contract per post. Je hoeft het contract daarom niet zelf te printen.
Het langs elkaar heen werken in verband verlenging contract.
In mijn nieuwe contract heb ik ineens een enkeltarief meter.
En ik zou graag een juist contract ontvangen met een dubbeltarief meter.
Hannie Zwijnenburg
Reputatie 4
Badge +1
Beste Hannie,

Ik zie dat je vanmorgen al telefonisch contact hebt gehad met onze Klantenservice. Voor de volledigheid geef ik je ook hier op het Eneco Forum een reactie. In je huidige contract, dat bijna afloopt, brengen we het elektriciteitsverbruik ook in rekening tegen enkeltarief. Daarom vindt je ook in je nieuwe contract het enkeltarief terug. Op jouw verzoek sturen we een nieuw contract, waarop je ook het dubbeltarief terugvindt. Per 1 juli 2012 gaat het nieuwe contract in en brengen we het elektriciteitsverbruik in rekening tegen dubbeltarief.

Ook begrijp ik dat je nog herinneringsbrieven ontvangt voor het verlengen van je contract, terwijl je dit al hebt gedaan. Mijn collega, die je vanmorgen telefonisch hebt gesproken, heeft hier een melding van gemaakt. We doen er alles aan om te voorkomen dat je opnieuw een herinneringsbrief ontvangt! Ontvang je toch nog een herinneringsbrief, beschouw deze dan als niet verstuurd.

Groeten, Mike
jahet is wel makkelijk alles per Email maar er zijn er nog genoeg die dat niet hebben
ik heb het wel maar geen printer dus wil ik het nog steeds per brief ontvangen

met groeten

H.van der Veer
jahet is wel makkelijk alles per Email maar er zijn er nog genoeg die dat niet hebben
ik heb het wel maar geen printer dus wil ik het nog steeds per brief ontvangen

met groeten

H.van der Veer

Hoi H.van der Veer,

Heb je in de gaten dat je op een reactie van 3 jaar geleden hebt gereageerd?
Wil je juist niet mee-discussiëren op een ander topic over de wijze van ontvangst jaarnota; per post of digitaal.........

https://forum.eneco.nl/over-eneco-96/discussieer-mee-eneco-verstuurt-geen-papier-meer-8777

Reageer