Nieuw contract | Eneco Community
vraag

Nieuw contract

Toon eerste bericht

29 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo mpleizr,

Dank voor je reactie. Echter is de reden van jouw verwachting niet helemaal duidelijk. Zoals ik aangaf is het huidige contract ook per 1 juli ingegaan, niet eerder.

Ik hoor het graag van je.

Groet,
Mike
Hoi Mike

Wat ik al eerder aangaf heb je in deze 100% gelijk echter is de afspraak dat de tarieven geldend tot 1/07 gehanteerd worden daar mijn verlenging per 24 mei ingaat

Vanmorgen telefonische contact gehad met cs en alles staat goed in het systeem

Lijkt wellicht een raare constructie:$ maar dit doe ik elk jaar
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Mark,

Om een duidelijk beeld te krijgen van de reden van jouw verwachting, heb ik je gevraagd waarom je dat graag wilt. Dit is me echter nog niet helemaal duidelijk geworden 🙂 Om te voldoen aan jouw verwachtingen, heb ik in orde gemaakt dat het nieuwe contract z.sm. ingaat. Dit is na administratieve afhandeling en naar verwachting is dat één deze dagen :)

Weet je zo voldoende?

Groet,
Mike
Probeer het iets duidelijker te maken 🆒

Overstapdatum is 24 mei 2013 geweest. bij verlenging moet ik ook zoals via mail aangegeven door Eneco op de 24e van mei elk jaar aangeven of ik wil verlengen, overgaan naar een flex contract of dat ik ga overstappen. doe ik niets dan gaat het automatische op die datum naar een variable tarief.

Met d.d. van 1 Juli heb ik officieel niets mee te maken. dit is een overbrugging data geweest in het contract waarvan de uiteindelijke overstap geregeld zou moeten zijn.

Uit de correspondentie van Eneco zou administratief rond 14 mei alles geregeld moeten zijn?.

ik stuur een PB met daarin de persoonlijke documenten e.d. om het e.a. te verduidelijken

Groet,
Mark

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen