Nieuw contract | Eneco Community
vraag

Nieuw contract

Wij zijn al jaren vaste klant van Eneco en hebben onlangs het aanbod gekregen voor verleniging van ons 3 jarigcontract. Geweldig gedaan, hier heb ik geen omkijken meer na. We wilden geen gebruik maken van het 4 jarig aanbod met Toon, hier zitten toch weer extra maandkosten aan vast en de monteur die betaald moet worden.
Alhoewel ik best blij ben met ons nieuwe contract vraag ik mij toch af of er nog iets "extra"s voor mij inzit.
Nieuwe klanten krijgen tenslotte € 75,= korting?

29 Reacties

Wij zijn al jaren vaste klant van Eneco en hebben onlangs het aanbod gekregen voor verleniging van ons 3 jarigcontract. Geweldig gedaan, hier heb ik geen omkijken meer na. We wilden geen gebruik maken van het 4 jarig aanbod met Toon, hier zitten toch weer extra maandkosten aan vast en de monteur die betaald moet worden.
Alhoewel ik best blij ben met ons nieuwe contract vraag ik mij toch af of er nog iets "extra"s voor mij inzit.
Nieuwe klanten krijgen tenslotte € 75,= korting?

Werd de Toon niet eens gratis geplaatst??
Reputatie 5
Badge +3
Hallo ajvingen,

Welkom op het forum! Goed om te lezen dat je tevreden bent over het feit dat we je benaderd hebben met een nieuw aanbod. Ik lees ook dat je je afvraagt of je misschien in aanmerking komt voor iets extra's. We gaan de mogelijkheden bekijken en nemen daarover graag contact met je op. Je hoort zsm van ons.

Groet, Kelly
Goedemiddag,

Zojuist kreeg ik een aanbod(contractverlenging) binnen via de post. Wat mij opvalt is dat ik genoodzaakt ben een TOON af te nemen. Deze TOON wil ik helemaal niet a 99 euro!!! Er is nergens een optie om dit uit te vinken. Ook kan ik alleen maar tussen een 3 jarig of 4 jarig contract kiezen. Als ik dan al genoodzaakt ben voor 3 of 4 jaar iets af te nemen dan moet het wel aantrekkelijk zijn en zeker geen extra kosten met zich meebrengen. Ik heb ook geprobeerd of ik een éénjarig contract kon nemen via de normale website maar ook hier verspringt het beeld dan weer naar het enige aanbod dat Eneco mij kennelijk wil doen. Als ik geen leuk aanbod krijg moet ik wel overstappen. Ik ga niet betalen voor diensten die ik niet nodig heb. Ik ben altijd erg tevreden met Eneco geweest maar door deze actie wordt je in een soort Harnas gezet. Ik ben daar niet zo over te spreken. Hoop dat Eneco met wat beters komt.:P

Met vriendelijke groet,
Stephanie Hamoen
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Stephanie,

Welkom op onze Community en hartelijk dank voor jouw bericht. Je hebt van ons een aanbod ontvangen, waarvan wij denken dat het interessant is voor jou. Daar kunnen we natuurlijk naast zitten 😉 Als je liever een aanbod ontvangt op basis van jouw wensen, nemen we graag contact met je op. Vind je het goed dat we je daar even over bellen?

Ik hoor het graag van je!

Groet,
Mike
Hoi Mike,
Dat lijkt mij een goed plan!
Wees vrij om mij mobiel te bellen tussen nu en 18.30 uur.
Dank alvast voor de super snelle reactie,
Gr Stephanie:)
Reputatie 4
Badge +1
Tuurlijk, dan doen we dat :)

Je hoort ons vandaag! Laat je hier nog even aan mij weten of het allemaal goed verloopt?

Groet,
Mike
Uiteraard! Groetjes en een fijne dag gewenst.
~Stephanie
Reputatie 4
Badge +1
Dankjewel, jij ook een fijne dag!

Groet,
Mike
Hoi Mike, Ik ben gister gebeld (oproep gemist helaas) maar wel een aanbod via de mail gekregen. Het aanbod valt een beetje tegen maar ik ga er over nadenken. Eneco is immers top in klantenservice ;)

Groetjes en fijne dag
Stephanie
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Stephanie,

Ja, dat begreep ik inmiddels van mijn collega. Ik heb het aanbod gecheckt en moet eerlijk zeggen; het ziet er goed uit! Jammer dat het voor jouw gevoel toch wat tegenvalt. Je kunt eventueel altijd nog even bellen via het gratis nummer, wat in de mail staat vermeld :)

Groet,
Mike, Eneco
FF inbreken in deze topic 🆒 Ik heb een mailing ontvangen dat mijn contract afloopt, maar nergens een aanbod.

Dit is vorig jaar ook mis gegaan
Reputatie 4
Badge +1
Hallo mpleizr,

Thanks voor jouw reactie. Goed dat je het even aangeeft en jammer dat het wederom niet goed gaat. Zie je in Mijn Eneco ook geen verlengingsaanbod bij het contract staan?

Ik hoor het graag van je.

Groet,
Mike
Hoi Mike

Helaas vind ik geen verlengingsaanbod terug binnen mijn eneco. Vorig jaar alleen een melding dat mijn contract afloopt. Nu dus een schrijven gehad waarin alleen werdt aangegeven dat na mijn contract de flex tarieven gaan gelden.

Zou toch graag een aanbod ontvangen daar ik graag wil blijven

Gr
Mark
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Mark,

Duidelijk 😉 Leuk om te lezen dat je van plan bent bij ons te blijven; dat waarderen we enorm! Vind je het goed dat we je bellen om de opties aan je voor te leggen? Je kunt ook eventueel zelf bellen via 0800 -0062 op een moment dat het jou uitkomt.

Ik hoor het graag van je.

Groet,
Mike
Als het mogelijk is zou ik graag gebeld willen worden voor de opties. Wat betreft tijdstip maakt niet zo veel uit

Gr
Mark
Reputatie 4
Badge +1
Dan gaan we dat regelen! Je hoort van ons :)

Groet,
Mike, Eneco
Top alvast bedankt dan hoor ik het wel

Gr
Mark
Dan gaan we dat regelen! Je hoort van ons :)

Groet,
Mike, Eneco

Hoi Mike,

Ben inmiddels gebeld en ja hoor blijf nog ff bij eneco hangen. Alles rustig nagelopen en een voor mij redelijk contract kunnen realiseren :)

Of ik er zelf nog veel gebruik van maak?........ tijd zal het leren zie onderschrift
Reputatie 4
Badge +1
Super, fijn dat je ons weer het vertrouwen geeft Mark :)

Groet,
Mike
Hoi Mike mag ik er van uit gaan dat mijn contract keurig netjes per 24 mei in gaat?
Reputatie 4
Badge +1
Hoi!

Nee, dat is niet het geval. Je kan gedurende een gehele kwartaal een contract afspreken. Ieder contract heeft een vast einddatum (laatste van een kwartaal). In dit geval loopt het huidige contract tot 1 juli door. Aansluitend gaat het nieuwe contract dan in. Het huidige contract is per 1 2014 ingegaan en loopt dan ook door tot 1 juli 2015 :)

Weet je zo genoeg?

Groet,
Mike
Hoi!

Nee, dat is niet het geval. Je kan gedurende een gehele kwartaal een contract afspreken. Ieder contract heeft een vast einddatum (laatste van een kwartaal). In dit geval loopt het huidige contract tot 1 juli door. Aansluitend gaat het nieuwe contract dan in. Het huidige contract is per 1 2014 ingegaan en loopt dan ook door tot 1 juli 2015 :)

Weet je zo genoeg?

Groet,
Mike

Dat begrijp ik Mike, echter is de eerste ingang data contract op 24/05/13 en is deze op 24/05/14 aangepast naar een nieuw contract. Daar ik voor 24 mei moest verlengen zijn er wederom afspraken gemaakt dat het nieuwe contract per die datum ingaat met de daarbij behorende prijzen. vandaar mijn vraag of alles goed is verwerkt in het systeem. dit zal op/rond 14 mei zijn

Afgelopen jaar werd dit keurig aangepast

Gr,
Mark
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Mark,

Het contract dat nu nog loopt, is ook per 1 juli 2014 ingegaan. Dus niet per mei 🙂 Kun je aangeven waarom je het precies eerder wilt laten ingaan?

Groet,
Mike
Contractueel klop dat Mike echter is er afgesproken dat per 14 mei het nieuwe contract met de daarbij behorende bedragen al in zal gaan. Dit heb ik vorig jaar ook gedaan

Kort gezegt is contract loop tot juli maar de nieuwe bedragen gaan vanaf mei in
Ik neem morgen telefonische contact op, heb het idee dat het ditmaal niet goed gaat

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen