Nieuw aanbod Eneco | Eneco Community

Nieuw aanbod Eneco

Mijn 3-jarig kontrakt loopt over 7 weken af en ik ben gaan shoppen naar een andere leverancier. Ik vond de deal van Essent met € 171,00 cash-back wel aantrekkelijk en vroeg Eneco of ze dat aanbod ook konden doen. Dat kon niet maar ze konden wel tot € 100,00 cash-back gaan. De dame zou mij een paar dagen later terugbellen om mij even de gelegenheid te geven om er over na te denken. Helaas niets meer van ze vernomen. Nu toch maar naar Essent overstappen terwijl ik in principe wel bij Eneco zou willen blijven maar ja ....als je je beloftes niet nakomt.

25 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste boksbalsmurf,

Bedankt dat je, voor je kiest voor een andere leverancier, nogmaals contact met ons opneemt. Ik zie inderdaad dat we je op 17 april 2012 telefonisch een aanbieding hebben gedaan en je hierover zouden terugbellen. Ik vind het erg vervelend te lezen dat je niets meer van ons hebt gehoord en ik bied je hiervoor onze excuses aan. Ik heb mijn collega, die je hierover hebt gesproken, gelijk gevraagd vandaag weer contact met je op te nemen!

Ik hoop dat je er alsnog voor kiest klant te blijven van ons.

Groeten,

Mike
Beste boksbalsmurf,

Bedankt dat je, voor je kiest voor een andere leverancier, nogmaals contact met ons opneemt. Ik zie inderdaad dat we je op 17 april 2012 telefonisch een aanbieding hebben gedaan en je hierover zouden terugbellen. Ik vind het erg vervelend te lezen dat je niets meer van ons hebt gehoord en ik bied je hiervoor onze excuses aan. Ik heb mijn collega, die je hierover hebt gesproken, gelijk gevraagd vandaag weer contact met je op te nemen!

Ik hoop dat je er alsnog voor kiest klant te blijven van ons.

Groeten,

Mike

Blijkbaar richt Eneco zich meer op nieuwe klanten, dan dat Eneco met een leuke aanbieding naar de Vaste klant toe komt.

Ik zou zeggen doe de vaste klanten een goed aanbod, en hou ze zo als klant. maarja je moet eerst zelf shoppen en dan kan het blijkbaar pas goedkoper?

raarrrrrr...
Reputatie 4
Badge +1
Beste Ron,

Welkom en goed om te zien dat je de weg naar ons forum hebt gevonden.

Eneco hecht veel waarde aan haar vaste klanten. Zo bieden we extra's aan onze klanten via speciaal voor klanten en het jaarlijks Dagje Vooruit. Daarnaast doen we ook onze bestaande klantengroep regelmatig een aantrekkelijke aanbieding. Als je zelf ook geïnteresseerd bent in een persoonlijk aanbod, neem dan gerust contact met ons op! Naast aanbiedingen en extra’s voor onze bestaande klanten, richten we ons ook op het werven van nieuwe klanten.

Groet,

Mike
wie moet ik bellen voor een persoonlijk aanbod,ik heb al een aanbieding gehad voor hollandsewind maar die vind ik te duur.
mijn 3 jarig contract loopt 1/7/12 af.
ik heb nu garantieprijs lente 09 tot 1/7/12 voor gas & eco stroom.
ik ga liever niet variabel.
Mvg rob
Beste robbie,

Welkom op ons forum en bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen dat je klant van ons wilt blijven en geïnteresseerd bent in een nieuw aanbod. Naast de Hollandse Wind contracten hebben we ook andere contracten voor een bepaalde tijd. Voor een persoonlijk aanbod, afgestemd op jouw situatie en wensen, kun je ons bellen op het gratis telefoonnummer 0800-5503550.

Groeten,
Hosnia
Mijn contract loopt binnenkort af en heb hiervoor contact gezocht met de klantenservice van ENECO omdat op dit moment de prijs van ENECO wel erg hoog is t.o.v. andere aanbieders. Ik ben samen met de persoon van de klantenservice naar deze site gegaan http://www.easyswitch.nl/energie/vergelijk-energie/ en zijn beide tot de conclusie gekomen dat de aanbieding van NUON in mijn geval een besparing van meer dan 40 euro per maand oplevert. Uiteraard wil ik graag bij ENECO als trouwe klant (meer dan 30 jaar) een gelijkwaardige aanbieding. Echter als nieuwe klant krijg je korting en cashback etc. terwijl als trouwe klant moet je het doen met korting op een dagje Efteling. Sterker nog als ik zou ingaan op de aanbieding van ENECO betaal ik nog 1 euro meer per maand dan mijn huidige termijn. Op het forum al gelezen dat meerdere klanten van ENECO hierover spreken en inderdaad ook ik zou terruggebeld worden maar helaas pindakaas nog geen reactie ontvangen of een andere tegenaanbieding. Over de klantenservice ben ik zeer tevreden want de persoon nam echt de tijd voor mij alleen de 2e lijnszorg (het terugbellen) ben ik niet over te spreken. Ik denk dat ik maar ga overstappen naar NUON want je bent een dief van je eigen portemonnee als je deze aanbieding laat liggen. 
Reputatie 3
Badge
Als het voor jou voordeliger is om over te stappen, zou ik dat zeker doen. Bedankt voor je tip. Vraagje. Waarom is het specifiek voor jou goedkoper? Als het voor elke klant zou zijn dan heeft eneco niemand meer over. Welk product gaat het dan over.
Reputatie 5
Badge +3
@ferdi1959,
Welkom op ons forum. Ik lees dat je energieprijzen aan het vergelijken bent en graag contact met ons heeft hierover, om een eerlijke vergelijking te maken. We hebben je afgelopen vrijdag rond 19:00u gebeld, maar we hebben je niet bereikt. Ik zal mijn collega vragen het zo snel mogelijk opnieuw te proberen.

Groet, Kelly
heb net als de anderen prijzen vergeleken ben een trouwe klant van eneco maar de verschillen van de prijs eneco en essent liggen ver uitelkaar
zit dus ook met het euvel om over te stappen het scheelt behoorlijk in de energie prijs ,
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Sumo,

In het topic dat je zojuist hebt gestart, heb ik je net een reactie gegeven.
Mijn contract loopt in april af. Heb nu internetvoordeel vast. Nu heb ik weer een voorstel van eneco gekregen om het contract met een jaar te verlengen maar ik zie het voordeel niet meer. Ik moet meer voor gas gaan betalen terwijl de prijzen aan het dalen zijn. Wil ik echt voordeel dat moet ik overstappen naar energie direct... Ik blijf echter liever bij eneco om andere redenen ( groen en duurzaam en investeert hier ook in ). Toch vind ik dat eneco te weinig initiatief toont om klanten te behouden en niet alleen eneco maar de overige partijen ook. Wil je als organisatie groeien dan moet je toch ook zeker de achterdeur dichthouden. Ik hoop dat eneco met betere voorstellen gaat komen want ik krijg nu het gevoel dat ik gestraft wordt door eneco als ik blijf
heb net als de anderen prijzen vergeleken ben een trouwe klant van eneco maar de verschillen van de prijs eneco en essent liggen ver uitelkaar
zit dus ook met het euvel om over te stappen het scheelt behoorlijk in de energie prijs ,

Vraag ook naar he "Premium contract" voor vaste klanten!
Reputatie 5
Badge +3
Beste fab,

Welkom op ons forum! Ik begrijp dat het nieuwe aanbod je niet helemaal heeft overtuigd. We nemen graag contact met je op om het aanbod en eventuele andere mogeijkheden bij ons te bespreken. Vandaag, uiterlijk morgen belt mijn collega je hierover op.

Ik hoor graag hoe het gesprek verlopen is.

Groet, Kelly
Jarenlange klant van Eneco met huiver voor overstappen ben ook ik nu op het internet aan het kijken naar een andere , lees goedkopere energie leverancier.
Op verjaardagen voor gek versleten en alle aanbiedingen in de wind geslagen kreeg mijn vrouw van haar collega onder laatst de mededeling dat ook zij was overgestapt naar de NUON . Winst volgens haar ruim 200 euro minder dan Eneco het eerste jaar en na het eerste jaar bijna 100 euro minder. Als je dit hoort word je onrustig en vraag jejezelf af wat je verkeerd doet. Waarom stelt Eneco hier niet iets tegenover voor de hondstrouwe klanten waardoor het onvermijdelijke ( overstappen ) dichterbij komt
Reputatie 4
Badge +1
Hallo noenanoppes,

Welkom op het Eneco Forum. Ik begrijp goed wat je bedoeld. Veel energieleveranciers doen aanbiedingen waardoor het verleidelijk is over te stappen. Vaak zitten er toch haken en ogen aan bepaalde aanbiedingen. Graag nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Ook helpen we je graag bij een eerlijke vergelijking.

Als je het goed vindt dat we contact met je opnemen, hoor ik het graag van je.

Groet,
Mike
Nou niks meer gehoord van Eneco. Ze hebben 1x gebeld toen ik niet thuis was. Meer moeite willen ze blijkbaar niet doen. Dat maakt de keus van overstappen wel een stuk makkelijker. Ga nu naar Greenchoice. Scheelt alleen op gas al 8ct  en stroom ook een 1-2ct. Vastrecht is voor beiden ook nog goedkoper. Ook staan de ze hoger op de groenmeter dan eneco. Ik zeg tot over een jaar Eneco want dan ben ik een nieuwe klant en van harte welkom met een aantrekkelijk voorstel
Hallo noenanoppes,

Welkom op het Eneco Forum. Ik begrijp goed wat je bedoeld. Veel energieleveranciers doen aanbiedingen waardoor het verleidelijk is over te stappen. Vaak zitten er toch haken en ogen aan bepaalde aanbiedingen. Graag nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Ook helpen we je graag bij een eerlijke vergelijking.

Als je het goed vindt dat we contact met je opnemen, hoor ik het graag van je.

Groet,
Mike

Hallo Mike , Ik zou het zeer op prijs stellen als je contact op zou nemen
Mijn contract voor 3 jaar ecostroom loopt ook binnenkort af. Ik lees nu hier dat vaste klanten ook cash-back kunnen krijgen. Ik als vaste klant wil ook wel zo'n aanbod voor verlenging van nog eens 3 jaar. Het liefst wil ik een Toon met gratis installatie die nieuwe klanten krijgen. Ik ben een zeer tevreden vaste klant, die al online verlenging al bevestigd heb zonder naar de prijzen te kijken, maar ik heb nog wel bedenktijd. Graag hoor ik van jullie of ik ook een Toon kan krijgen...
Mijn contract voor 3 jaar ecostroom loopt ook binnenkort af. Ik lees nu hier dat vaste klanten ook cash-back kunnen krijgen. Ik als vaste klant wil ook wel zo'n aanbod voor verlenging van nog eens 3 jaar. Het liefst wil ik een Toon met gratis installatie die nieuwe klanten krijgen. Ik ben een zeer tevreden vaste klant, die al online verlenging al bevestigd heb zonder naar de prijzen te kijken, maar ik heb nog wel bedenktijd. Graag hoor ik van jullie of ik ook een Toon kan krijgen...

Ik heb de forum wat doorgelezen nu, en ik zie dat er ook een premium contract bestaat (experimenteel of niet) waar ik nooit over geinformeerd ben... Waarom niet eigenlijk? 

Ik ben bijna 40 jaar vaste klant, maar heb nu de indruk dat je zolang je niks van je laat horen, je altijd de hoofdprijs blijft betalen... Bel me ook maar op aub, om mij ook een hele leuke aanbod te doen. 

Een boze en teleurgestelde vaste klant.
Reputatie 5
Badge +3
@Rustavi,

Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je graag een aanbieding van ons wilt ontvangen, het liefst in combinatie met Toon. Een collega van mij neemt zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden door te nemen. Ik hoop dat we je met het gesprek tevreden stellen.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Nou niks meer gehoord van Eneco. Ze hebben 1x gebeld toen ik niet thuis was. Meer moeite willen ze blijkbaar niet doen. Dat maakt de keus van overstappen wel een stuk makkelijker. Ga nu naar Greenchoice. Scheelt alleen op gas al 8ct  en stroom ook een 1-2ct. Vastrecht is voor beiden ook nog goedkoper. Ook staan de ze hoger op de groenmeter dan eneco. Ik zeg tot over een jaar Eneco want dan ben ik een nieuwe klant en van harte welkom met een aantrekkelijk voorstel

Hallo fab,

Wat jammer dat het niet gelukt is je te spreken. Mijn collega heeft je vorige week gelijk gebeld en zou een andere dag terugbellen omdat je niet thuis was. Hij heeft het zojuist weer geprobeerd, maar kon je opnieuw niet bereiken. Hij heeft je een e-mail gestuurd met ons (gratis) telefoonnummer daarin vermeld, mocht je toch nog behoefte hebben aan contact met ons zodat we een prijsvergelijking kunnen maken. We hopen dat we je nog een aanbieding mogen doen. Als je overstapt naar een andere leverancier, respecteren we dat natuurlijk ook.

Groet, Kelly
Zojuist gebeld door Eneco , voorstel gekregen .
Wij zijn tevreden , met dank voor de snelle reactie
Reputatie 3
Badge
Je bent een nieuw contract aangegaan lees ik hieruit? Fijn dat Eneco je een goed gevoel heeft gegeven.
Reputatie 4
Badge +1
Super, goed om te lezen dat je tevreden bent!
Reputatie 5
Badge +3

We hebben je 2 keer geprobeerd te bellen maar hebben je helaas niet bereikt. We hebben een voicemailbericht achtergelaten met ons telefoonnummer. We komen graag met je in gesprek. Er is ook een e-mail naar je toegestuurd. Hopelijk tot snel.

Groet, Kelly

Reageer