Na contractduur nog opzegtermijn? | Eneco Community
vraag

Na contractduur nog opzegtermijn?

• 29 december 2012
  • 4 reacties
  • 2564 Bekeken

Hallo,

Heb je na het verstrijken van de duur van je contract nog een opzegtermijn of zit er aan het automatisch verlengde contract geen opzegtermijn meer?

Alvast bedankt!

Groeten Vincent

4 Reacties

Reputatie 3
Badge
Beste Vincent,

Welkom op het forum, ik weet niet hoe dit nu zit precies. Ik dacht dat er wettelijk een maand opzegtermijn zou zijn en dat je mogelijk na een contract dus maandelijks een variabel contract zal hebben maar dat is mijn eerste gedachten.

Ik neem aan dat jij algemene voorwaarden bij je contract hebt gekregen. wat staat daarin?
Dag Vincent,

Goed dat je de weg naar ons forum hebt gevonden voor het stellen van je vraag. Welkom!

Als je een Garantieprijscontract afloopt - en je niets doet - gaat je contract automatisch over in een contract voor onbepaalde tijd. Dit contract heeft een opzegtermijn van 9 dagen. Bij een overstap naar een andere leverancier brengen we je geen boete in rekening.

Hopelijk is dit de informatie die je zocht. Fijne jaarwisseling!

Groeten,
Rieneke
Reputatie 3
Badge
Is het een doorlopend contract van waar je voor getekend hebt of net als bij telefoonproviders het actuele tarief?
Dag Jeroen,

Je Garantieprijscontract wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Dit is inderdaad met de actuele tarieven van het onbepaalde tijd contract.

Groeten,
Rieneke

Reageer