beantwoord

Leverings stopzetten wegens verhuizing

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 6 reacties
Ik wil mijn abonnement opzeggen. verhuis naar mijn ouders, die hebben geen Eneco maar een andere energie leverancier.
Mijn vriendin haar moeder heeft wel energie van Eneco. Wij betaalden samen de rekening. Hoe kan ik opzeggen. Heb eerder contact hierover gehad, maar kan nergens vinden waar ik kan opzeggen. Graag uw reactie
icon

Beste antwoord door Erica 30 september 2018, 13:38

@F.E. bedankt voor je bericht. Goed dat je dit meldt. Ik help je graag met opzeggen van de levering. Ik heb de opdracht gegeven om het contract voor elektra per direct te beëindigen. We vragen je nog wel om meterstanden door te geven. De eindnota ontvang je binnen 6 weken via e-mail.

Bekijk origineel

12 Reacties

Opzeggen kan gewoon hier in dit topic. Geef wel even aan per welke datum.
Morgen zal een moderator reageren en het ongetwijfeld in orde maken.
Dank voor uw reactie..ik wacht dan de reactie af van de moderator van Eneco
Opzeggen Het liefst Per direct of zo spoedig mogelijk als kan.
Reputatie 5
Badge +4
@F.E. bedankt voor je bericht. Goed dat je dit meldt. Ik help je graag met opzeggen van de levering. Ik heb de opdracht gegeven om het contract voor elektra per direct te beëindigen. We vragen je nog wel om meterstanden door te geven. De eindnota ontvang je binnen 6 weken via e-mail.
Beste Erica,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Ik geef de meterstanden in de loop van de komende week door. De woning is inmiddels leeg en ik woon er al geruime tijd niet meer. Van de week ben ik er en zal dan de meterstanden aan uw doorgeven. Kan dat via dit forum of via de mail ? Zo ja, heeft u voor mij een email adres om dit door te kunnen geven ?
Bij voorbaat dank !
Het makkelijkst is gewoon via dit topic.
Dan ligt het meteen digitaal vast en een moderator zorgt voor opname in het factuursysteem.
Prima doe ik...ik neem morgen de meterstanden op en geef ze dan gelijk via dit forum door
Kan het kloppen dat De Meterstand 012855 is. Geen idee of er een punt ergens tussen moet. Heb er toevallig een foto van genomen mocht het nodig zijn.
Hoor heel graag van u !
Reputatie 5
Badge +4
@F.E. bedankt voor het doorgeven van de meterstand voor elektra. Ik mis nog één telwerk want in deze woning zit een dubbele meter. Geef je de andere stand ook nog even door?
@Erica Ik heb toentertijd maar 1 stand doorgegeven en ik zie ook maar 1 stand. Ik heb er een foto van genomen weet niet of ik die naar u kan mailen. Ik woon namelijk weer bij mijn ouders en ben niet meer in de woning. Moet binnenkort de sleutels inleveren.
Reputatie 7
Badge +4
@F.E.

Je weet zeker dat er geen andere meterstand getoond wordt? Ik durf niet te zeggen over welke meter je beschikt, maar in het geval van een digitale kan je hiervoor bijvoorbeeld op een knop drukken.
@DeniseMR oke..ik heb er een foto van..is inderdaad een digitale meter, ik ga in de loop van de week weer langs dan zal ik weer even kijken en geef het dan door
Ik heb aan het begin wel maar 1 stand doorgegeven (eindstand vorige bewoner) en toen heeft men mij ook niet erop geattendeerd dat er nog een stand moest zijn.
Ik begrijp nu van mijn vader (die nu ook de foto's bekijkt) dat er op een knop gedrukt moet worden om de tweede stand door te geven..als u daar toestemming voor geeft.
Ik moet dan wel terug naar de woning om dat te kunnen doen
Reputatie 5
Badge +2
Hi @F.E.

Dit klopt zeer zeker. Als je die stand te pakken hebt zien wij die graag tegemoet.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen