Kortingen voor bestaande klanten | Eneco Community
vraag

Kortingen voor bestaande klanten

• 1 augustus 2013
  • 5 reacties
  • 1507 Bekeken

Voortdurend zie ik meldingen van organisaties en aanbieders van energie die met hoge kortingen op jaarbasis klanten trachten over te halen vooral bij of via hen stroom en gas af te nemen. Bijna 2 miljoen gebruikers stappen over van de ene naar de andere leverancier zo wordt gemeld. Dat brengt mutatiekosten met zich mee en energieaanbieders verliezen daardoor onderling klanten. Dat zal bij Eneco ook wel het gevgal zijn. Kan Eneco niet zelf haar klanten actiematig een korting op de energieprijs aanbieden zodat die bij Eneco blijven en niet overstappen? Misschien kan dat een win-win situatieopleveren of past dat niet binnen  het beleid van u?

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Andre Veenstra,

Je post is dubbel geplaatst. Daarom heb ik één post verwijderd :)

Ik kan me indenken dat je benieuwd bent naar de mogelijkheden rondom een eventuele korting bij ons. Graag leg ik je uit dat we verschillende contractvormen aanbieden, met verschillende tarieven. Daarnaast doen we onze klanten ook graag een persoonlijk aanbod. Als je het fijn vindt, nemen we graag contact met je op. In dat geval ontvang ik graag je toestemming om je te bellen :)
Je kunt me in dat geval een privebericht sturen, met het nummer waarop we je kunnen bereiken.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groet,
Mike, Eneco
Beste Mike van Eneco,

Ik heb ook bezoek gehad van een andere aanbieder.
Overstappremie en goedkoper dan nu bij Eneco. 1 jaar vast.

Hoor graag van Eneco of ik hen moet afzeggen of willen jullie een klant die
al 50 jaar bij Eneco is gewoon laten gaan?
Ik ben bereikbaar op (telefoonnummer verwijderd door moderator)

Groet,
Joop Beerman. (adres verwijderd door moderator)
Beste Mike van Eneco,

Ik heb ook bezoek gehad van een andere aanbieder.
Overstappremie en goedkoper dan nu bij Eneco. 1 jaar vast.

Hoor graag van Eneco of ik hen moet afzeggen of willen jullie een klant die
al 50 jaar bij Eneco is gewoon laten gaan?
Ik ben bereikbaar op 06xxxx

Groet,
Joop Beerman.

Niet slim om op een openbaar forum je privacy gevoelige info te vermelden.
Ik zou het verwijderen; Eneco weet precies wie je bent via je aanmelding hier.
Je hebt 60 mi uren om via het potloodje het muteren.
Reputatie 7
Badge +6
@J Beerman

Welkom op de community. Wat leuk dat je al zo lang klant bent bij ons! Ik zorg dat er contact met je opgenomen wordt door een van mijn collega's, om je een mooie aanbieding te doen.

Groet,

Folkert
Nou ik ben ook al jaren lid vanaf 1991 maar ik ben voor het eerst eens aan het kijken om ergens anders te gaan. Ik heb al wat mooie dingen op het oog. Nu is het geval dat ik pas gebeld ben door eneco. Zij hadden een super aanbieding voor me. Ik stelde voor of dat dan per email gestuurd kon worden. Dat kon aardige vent. Ik liet hem weten dat ik voor het eerst a.h denken was om over te stappen en hij vertelde me dat als ik de aanbieding zag ik dat zeker niet zou doen.
Ik kon niet wachten op die email. Media markt bon van 75 euro of zo of bol bon? Nee iets met dat ik Toon kon krijgen. Iig een grote teleurstelling. Kan de mail niet meer vinden maar nee dank u.

Reageer