Korting voor een zakelijk contract? | Eneco Community

Korting voor een zakelijk contract?

• 26 mei 2013
  • 8 reacties
  • 1948 Bekeken

Ik kan als directeur van Meikoel B.V. te Weert ( kvk nr. 14111927) bij Nuon op mijn privé engergierekening een zakelijke korting krijgen van minimaal 15%
Vraag 1: Kom ik bij Eneco ook in aanmerking voor een dergelijke korting en hoeveel is die dan?
Vraag 2: Ik ben al vanaf 01-01-2011 directeur van dit bedrijf en waarom ben ik door Eneco daar nooit over geïnformeerd?
Vraag 3: Indien ik voor een dergelijke korting in aanmerking kom is dan een verrekening met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2011 alsnog mogelijk?
Graag een reactie

M.vr.gr.
Ad Jongen 

8 Reacties

Ik wacht op jullie antwoord
Reputatie 4
Badge
Hoi adjongen, ik zou wel even je gegevens weg halen, een moderator kan je klantnummer toch wel zien.
Of stuur een pm naar een moderator met je gegevens. Deze zal dan wel contact met je opnemen.
Reputatie 7
Badge +7
Ik kan als directeur van xxxxxxxxxxx bij Nuon op mijn privé engergierekening een zakelijke korting krijgen van minimaal 15%
Vraag 1: Kom ik bij Eneco ook in aanmerking voor een dergelijke korting en hoeveel is die dan?
Vraag 2: Ik ben al vanaf 01-01-2011 directeur van dit bedrijf en waarom ben ik door Eneco daar nooit over geïnformeerd?
Vraag 3: Indien ik voor een dergelijke korting in aanmerking kom is dan een verrekening met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2011 alsnog mogelijk?
Graag een reactie

M.vr.gr.
Ad Jongen 

Persoonlijk vind ik dat deze vraag niet in dit forum thuis hoord.
Dit is toch meer zakelijk .

Vraag 1: je kan het proberen 
Vraag 2: Soms moet je er ook zelf wat voor doen. 
Vraag 3: lijkt me sterk wat verrekening met terug werkende kracht betreft , maar je kunt proberen te onderhandelen met Eneco.
Als "directeur" zou je zulke dingen moeten weten.:)
Ik zou als "directeur" voor dat ik deze vragen zou stellen me eerst even inlezen , en gewoon via telefoon of mail Eneco benaderen.:)

Stuur voor dat je vraag ondersneeuwd.
Even een pb naar 1 van de modurators.
Dan zal er morgen denk ik  wel contact met je opgenomen worden.

Succes.
Reputatie 5
Badge +3
Beste adjongen,

Welkom op ons forum! Ik heb je bericht verplaatst en er een apart topic van aangemaakt, omdat je vraag niet thuishoort in het topic over het vernieuwde Mijn Eneco. We houden het forum zo overzichtelijk. Daarnaast heb ik je privé gegevens verwijderd, wij als moderators zien je klantnummer. Het is niet toegestaan om privé gegevens op het forum te delen met het oog op de privacy.

Wat betreft het aanbod, ik zorg dat er vandaag of uiterlijk morgen contact met je wordt opgenomen om het aanbod te bespreken en te vergelijken.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
@jvdl,

Bedankt voor je reactie. Voor de duidelijkheid, het sturen van een PB is niet nodig. Wij houden het forum bij en het is de bedoeling dat vragen via het forum worden beantwoord ipv via PB's.
Reputatie 4
Badge
Zo blijven wij ook op de hoogte 😮
Ook ik kan bij Nuon op mijn privé energierekening een zakelijke korting krijgen van zelfs minimaal 17%  op de Nuon Zakelijke tarieven..
Bij narekening volgens mijn Eneco jaarrekening is dat 30 euro minder voor elektriciteit, maar 200 meer voor gas.

De Nuon aanbieding voor gas is 0,3395, exclusief BTW en exclusief regiotoeslag.
Eneco Ecogas variabel is per 1/1/2013 0,30242, inclusief BTW en exclusief regiotoeslag. En per 1/6/2013 zelfs nog lager.

Beste Eneco, het zou helpen als jullie om te beginnen de prijzen op de Eneco jaarafrekening en de Eneco website op dezelfde manier presenteren. Bijvoorkeur zonder BTW en zonder regiotoeslag, om te kunnen vergelijken met andere aanbieders zoals Nuon. In elk geval niet dán weer inclusief BTW en dán weer exclusief BTW, en dán weer inclusief regiotoeslag en dán weer zonder regiotoeslag. Zie bijlage voor de complete verwarring.

m vr gr

Rob
Reputatie 5
Badge +3
Hallo RobM,

Hartelijk welkom op het forum. Ik begrijp dat je het nogal verwarrend vindt om een goede vergelijking te maken tussen de 'kale' leveringstarieven van Eneco en andere energieleveranciers. Ik kan me voorstellen dat je graag het leveringstarief en de regiotoeslag apart terugziet op de tariefbladen. Ik geef dit intern door. Verder nemen we graag contact met je op om je te helpen met een eerlijke prijsvergelijking. Ook kijken we dan graag of je een mooi concurrerend aanbod kunnen doen.

We bellen je vandaag op het bij ons bekende huistelefoonnummer. Als je liever op een andere nummer/tijdstip word gebeld, geef dit dan aub via een privé bericht aan mij door.

Groet, Kelly

Reageer