Korting trouwe klanten | Eneco Community

Korting trouwe klanten

• 29 september 2013
  • 3 reacties
  • 1810 Bekeken

Na 35 jaar klant bij KPN ben ik overgestapt naar UPC.  Toen kwam KPN met allerlei aanbiedingen. helaas te laat.
Elsevier kost 227,-- Euro per jaar. Na 35 jaar lidmaatschap lees ik hem nu voor 1,-- per week. 
De Telegraaf kost 320,-- per jaar. Na 35 jaar lidmaatschap opgezegd, en krijg ik zomaar 100,-- korting voor een jaar lidmaatschap.
Al 30 jaar abonnement bij Libelle. Kost 160,-- per jaar. Opgezegd, en nu lezen we de Libelle voor 79,95 per jaar.
Als starter bij een hypotheek krijg je zomaar 1% korting op je rentetarief.
Goedemiddag Eneco. wat kunnen we van U verwachten??  U denkt toch niet dat trouwe klanten ( 40 jaar) het nog veel langer pikken dat wij jullie aquisitie  en campagnes blijven betalen? Hoeveel BV's hebben jullie inmiddels? En waar wordt dat allemaal van betaald??
Gratis adviezen over besparingen en kortingscodes voor contracten heb ik niks aan, en de overheid de schuld geven dat meer dan 50% van de nota belasting is ook niet, want dat geldt voor iedereen. Dus kom maar op met dat sublieme aanbod. 
Anders ben ik ook weg.

3 Reacties

Badge
Dan kan je beter opzoek gaan naar een andere energie leverancier. Eneco is van mening dat ze niet de duurste maar zeker niet de goedkoopste willen zijn, dus lager dan wat ze nu op gaslicht.com  aanbieden kom je toch niet.
Na 35 jaar klant bij KPN ben ik overgestapt naar UPC. Toen kwam KPN met allerlei aanbiedingen. helaas te laat.
Elsevier kost 227,-- Euro per jaar. Na 35 jaar lidmaatschap lees ik hem nu voor 1,-- per week.
De Telegraaf kost 320,-- per jaar. Na 35 jaar lidmaatschap opgezegd, en krijg ik zomaar 100,-- korting voor een jaar lidmaatschap.
Al 30 jaar abonnement bij Libelle. Kost 160,-- per jaar. Opgezegd, en nu lezen we de Libelle voor 79,95 per jaar.
Als starter bij een hypotheek krijg je zomaar 1% korting op je rentetarief.
Goedemiddag Eneco. wat kunnen we van U verwachten?? U denkt toch niet dat trouwe klanten ( 40 jaar) het nog veel langer pikken dat wij jullie aquisitie en campagnes blijven betalen? Hoeveel BV's hebben jullie inmiddels? En waar wordt dat allemaal van betaald??
Gratis adviezen over besparingen en kortingscodes voor contracten heb ik niks aan, en de overheid de schuld geven dat meer dan 50% van de nota belasting is ook niet, want dat geldt voor iedereen. Dus kom maar op met dat sublieme aanbod.
Anders ben ik ook weg.

Er zijn er al meer die dat op zo'n manier aan Eneco vragen.
Als het goed is zal er morgen een moderator reageren en jouw telefoonnr vragen en als je dat wilt wordt je gebeld door Eneco.
Maar uiteraard vooraf zou ik gaan shoppen, zodat je weet wat er op de markt te krijgen is.
Ook zal Eneco wellicht een gratis Toon aanbieden; wellicht dat je dat wilt.

Dus mijn advies is maak vanavond je huiswerk en laat je morgen bellen door Eneco!
Reputatie 4
Badge +1
Hallo HaroldMoonen,

Welkom op het Eneco Forum. Ik lees in je bericht dat jij, als trouwe klant van ons, een scherp aanbod verwacht. Doen we dit niet, stap je over. Graag leg ik je uit dat we aan jou, als vaste klant van ons, veel waarde hechten. Ik vraag je om mij je telefoonnummer door te geven via een privebericht. We nemen dan graag contact met je op om deze kwestie met je door te spreken.

Groet,
Mike, Eneco

Reageer