illegaal aftappen | Eneco Community
beantwoord

illegaal aftappen

• 5 februari 2014
  • 10 reacties
  • 2775 Bekeken

vermoeden is dat er illegaal word afgetapt,maar hoe kom ik erachter of die bewoner klant is bij eneco?van horen zeggen wel maar ik wil dat dus zeker weten,voordat we verder stappen kunnen ondernemen,kan eneco dat uitzoeken via  mij als ik het adres doorgeef waar het om gaat?
icon

Beste antwoord door Toontjelager 6 februari 2014, 01:04

geen idee hoe het werkt om via moderator in contact te komen
Als je hier klikt zie je een lijst met moderators staan. Klik op b.v. Mike of Folkert zijn naam en je ziet rechts staan stuur prive bericht.
De rest wijst zich....
Bekijk origineel

10 Reacties

Ik zou het hier via een PB aan de moderators melden of melden via : www.meldmisdaadanoniem.nl.
Ik zou het hier via een PB aan de moderators melden of melden via : www.meldmisdaadanoniem.nl.
geen idee hoe het werkt om via moderator in contact te komen,had al geprobeerd via de vragenlijst per mail naar eneco maar daar kwam ik ook niet echt uit dus dacht misschien kunnen ze via dit forum met me contact opnemen en per mail verder,en misdaadanoniem wil ik wel doen maar wil eerst zekerheid dat diegene niet ineens weer is aangesloten ofzo eneco kan dat zien als klant is.
ik hoop dat een moderator dit mee leest en me verder kan helpen,zoniet probeer ik morgen wel telefonisch met de klantenservice in contact te komen.
Reputatie 3
Badge +1
vermoeden is dat er illegaal word afgetapt,maar hoe kom ik erachter of die bewoner klant is bij eneco?van horen zeggen wel maar ik wil dat dus zeker weten,voordat we verder stappen kunnen ondernemen,kan eneco dat uitzoeken via  mij als ik het adres doorgeef waar het om gaat?

Als je inderdaad diefstal/fraude vermoed, dan kun je contact opnemen met je netbeheerder.
Zelf heb ik Stedin als netbeheerder, die heeft het volgende op hun site staan.
vermoeden is dat er illegaal word afgetapt,maar hoe kom ik erachter of die bewoner klant is bij eneco?van horen zeggen wel maar ik wil dat dus zeker weten,voordat we verder stappen kunnen ondernemen,kan eneco dat uitzoeken via mij als ik het adres doorgeef waar het om gaat?

Als je inderdaad diefstal/fraude vermoed, dan kun je contact opnemen met je netbeheerder.
Zelf heb ik Stedin als netbeheerder, die heeft het volgende op hun site staan.
dank u voor de info ik probeer het morgen via eneco en anders  toch misdaad anoniem
Reputatie 4
Badge
Als je hier klikt zie je een lijst met moderators staan. Klik op b.v. Mike of Folkert zijn naam en je ziet rechts staan stuur prive bericht.
De rest wijst zich....
De rest wijst zich....
dank u ga ik meteen ff doen
Reputatie 4
Badge +1
Hallo natascha38,

Het is niet nodig hiervoor een privebericht toe te sturen. Een privebericht wordt verstuurd op het verzoek van een moderator 🙂 In dit geval adviseer ik je contact op te nemen met de Politie. De Politie heeft een landelijk nummer voor het anoniem melden van een (vermoedelijke) misdaad; 0800-7000. Neemt u voor meer informatie contact op met de politie via 0900-8844 (lokaal tarief + uw telefoonkosten). De Politie zal, indien nodig, stappen ondernemen met o.a. de netbeheerder.

Weet je zo genoeg?

Groet,
Mike
Hallo natascha38,

Het is niet nodig hiervoor een privebericht toe te sturen. Een privebericht wordt verstuurd op het verzoek van een moderator 🙂 In dit geval adviseer ik je contact op te nemen met de Politie. De Politie heeft een landelijk nummer voor het anoniem melden van een (vermoedelijke) misdaad; 0800-7000. Neemt u voor meer informatie contact op met de politie via 0900-8844 (lokaal tarief + uw telefoonkosten). De Politie zal, indien nodig, stappen ondernemen met o.a. de netbeheerder.

Weet je zo genoeg

Groet,
Mike
ja dank je weet genoeg,alleen had ik al prive bericht gestuurd naar folkert maar komt goed
Succes Natascha!

Reageer