Hue lampen | Eneco Community
beantwoord

Hue lampen

Ben benieuwd wanneer ik het hue lampen pakket ontvang welke ik bij mijn nieuwe contract zou krijgen
De Toon Word in maart gemonteerd
icon

Beste antwoord door DeniseMR 2 april 2019, 12:57

@Martin P de H 25

Excuses voor het uitblijven van een reactie. Er zijn wat verschuivingen geweest in de moderators, waardoor we deze kwestie uit het oog zijn verloren.

Zoals Audrey al aangaf hoort de Hue set niet bij het aanbod wat je hebt ontvangen. We hebben het telefoongesprek teruggeluisterd en daar blijkt uit dat het wel is toegezegd. Gezien de toezegging en de lange aanloop maken we daarom graag een uitzondering. Helaas loop ik wel tegen het probleem aan dat we de lampen sets niet meer in voorraad hebben. Om die reden ontvang je van een ons een compensatie die de winkelwaarde dekt. Dit bedrag wordt binnen 2 weken uitgekeerd.

Groet, Denise

Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Martin P de H 25,

Bedankt voor jouw bericht. Wat leuk om te lezen dat je jouw overeenkomsten hebt verlengd en daarbij gekozen voor Toon en de HUE lampen!

Na aanvang van de nieuwe overeenkomst, per 1 januari 2019, kun je het pakket binnen vier weken in huis verwachten.

Laat het gerust weten wanneer je hier nog vragen over hebt.
Hier wacht ik al vanaf 16 december 2018 op mn Hue lampen, dat is niet binnen de vier weken.
Reputatie 5
Badge +3
Hi @A.R. Pangat,

Balen dat je de lampen nog niet ontvangen hebt! De gemiddelde levertijd is inmiddels inderdaad verstreken.

Wil je het ons laten weten wanneer je de set eind deze week nog niet ontvangen hebt? We denken graag mee over een oplossing!
Mn hue set is nog steeds niet binnen we gaan de zevende week in:(
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @A.R. Pangat,

Bedankt voor jouw reactie, dat is spijtig! Omdat voor ons lastig na te gaan waar dit misgaat na de bestelling, heb ik een nieuwe order voor je geplaatst.

Ik verwacht dat je de lampen nu alsnog binnen drie weken in huis hebt. Sorry voor de vertraging hierbij!
Beste Rodney
Nog even een vraagje over de Philips HUE lampen
ik heb nog steeds niets vernomen van het Philips HUE lampen pakket welke ik zou ontvangen we zijn reeds 6 weken (na het ingaan van het contract) verder dus toch maar weer eens vragen of er al iets bekend is wanneer ik ze kan verwachten

Groetjes martin
Reputatie 5
Badge +3
Beste Rodney
Nog even een vraagje over de Philips HUE lampen
ik heb nog steeds niets vernomen van het Philips HUE lampen pakket welke ik zou ontvangen we zijn reeds 6 weken (na het ingaan van het contract) verder dus toch maar weer eens vragen of er al iets bekend is wanneer ik ze kan verwachten

Groetjes martin

Hoi @Martin P de H 25,

Goed dat je ons hierop wijst! Ik ga hier meteen voor je achteraan. Ik verwacht dat de HUE lampen binnen 3 weken worden geleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Groet, Audrey
Helaas nog steeds geen berichtje dat de lampen onder weg zijn je zou toch denken dat het wel zou moeten lukken om dit van af januari dit te regelen
Ben zeer teleurgesteld in Eneco en dit is geen goede reclame volgens mij
Gr martin van Leeuwe klantummer xxxxxxx
Reputatie 5
Badge +3
Helaas nog steeds geen berichtje dat de lampen onder weg zijn je zou toch denken dat het wel zou moeten lukken om dit van af januari dit te regelen
Ben zeer teleurgesteld in Eneco en dit is geen goede reclame volgens mij
Gr martin van Leeuwe klantummer xxxxxxx

Hoi @Martin P de H 25,

Je hebt helemaal gelijk! Sorry hiervoor. Ik heb nagevraagd waar de HUE lampen blijven. Het blijkt dat bij jouw aanbod geen HUE lampen horen. Uiteraard wil ik bij jou nagaan of dit toegezegd is in het telefoongesprek toen je het contract verlengd hebt? Is dit het geval?

Groet, Audrey
Dit is toe gezegd in het telefoon gesprek tijdens de verlenging
Bij het eerste gesprek kreeg een verkeerd contract toe gestuurd maar dat is naderhand goed gekomen
Gr Martin
Reputatie 5
Badge +3
Dit is toe gezegd in het telefoon gesprek tijdens de verlenging
Bij het eerste gesprek kreeg een verkeerd contract toe gestuurd maar dat is naderhand goed gekomen
Gr Martin

Goed dat je dit aan mij laat weten. Ik ga namelijk het gesprek proberen op te vragen. Ik houd je op de hoogte.

Groet, Audrey
Zo na 25 dagen maar eens vragen hoe de stand van zaken is betreffende door Eneco aangeboden lampen welke mij in het gesprek tijdens mijn verlenging zijn aan geboden
Groetjes
Martin van Leeuwen
Reputatie 7
Badge +4
@Martin P de H 25

Excuses voor het uitblijven van een reactie. Er zijn wat verschuivingen geweest in de moderators, waardoor we deze kwestie uit het oog zijn verloren.

Zoals Audrey al aangaf hoort de Hue set niet bij het aanbod wat je hebt ontvangen. We hebben het telefoongesprek teruggeluisterd en daar blijkt uit dat het wel is toegezegd. Gezien de toezegging en de lange aanloop maken we daarom graag een uitzondering. Helaas loop ik wel tegen het probleem aan dat we de lampen sets niet meer in voorraad hebben. Om die reden ontvang je van een ons een compensatie die de winkelwaarde dekt. Dit bedrag wordt binnen 2 weken uitgekeerd.

Groet, Denise
👍bedankt voor de genomen moei te

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen