home cinemaset | Eneco Community

home cinemaset

ik heb al een aardige tijd geleden een home sinemaset aan gevraagd en dat is al wel 6 weken geleden.

nou is mijn vraag wanneer kan ik die set binnen verwachten of hoe kan ik zien dat die verzonden is ???

mvg

lesley

11 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste Lesley,

Ik zie dat we je bestelling voor de home cinema set via onze Voordeelshop hebben ontvangen en verwerkt. We hebben je bestelling inmiddels doorgegeven aan de leverancier. Ik heb vandaag contact opgenomen met de leverancier Sparco en ze krijgen de home cinema sets vandaag, 1 mei 2012, binnen. Zodra Sparco de home cinema set ontvangt, sturen ze deze direct naar je toe!

Voor vragen over de bestelling en de levering, kun je ook zelf contact opnemen met Sparco via [email]service@sparco.nl[/email] of telefoonnummer 035 - 647 0822.

Groeten, Mike
Reputatie 4
Badge +1
Ik vraag me af of je de home cinema set inmiddels hebt ontvangen. Ik hoor het graag van je!
Reputatie 3
Badge
Mike!

Ik kan me niet herinneren dat ik bij het aangaan van mijn eerste contract ik iets heb ontvangen vanuit Eneco... was dit toen nog niet aan de orde. Inmiddels heb ik al een nieuw 3 jarig contract aangegaan. Doen julli nog iets voor vaste klanten?
Reputatie 5
Badge +3
@Jeroen Ruiter,
We hebben het hele jaar door wisselende aanbiedingen. Naast aanbiedingen voor onze huidige klanten, richten we ons ook op werving van nieuwe klanten, in sommige gevallen in combinatie met een welkomstgeschenk. Ook de vaste klant vergeten we niet. Omdat je al klant bent, profiteer je van leuke aanbiedingen en veel voordeel. Kijk maar eens op www.eneco.nl/speciaalvoorklanten.

Als je contract bij ons bijna afloopt, doen we je graag een nieuw, persoonlijk aanbod.

Groet, Kelly
Ik ben sinds augustus 1995 klant, maar buiten de aanbiedingen speciaal voor klanten, nooit een geschenk ontvangen.
Ook niet bij aanmelding.

Nu lieg ik, 1 keer een chocolade letter...jaar of 3 terug of zo.

Pas een 3 jarig contract afgesloten voor een vaste prijs, maar ook geen geschenk.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Carla,

Het is niet gebruikelijk dat we bij iedere aanmelding of bij elk contract een welkomstgeschenk aanbieden. Het gebeurd wel regelmatig op vergelijkingssites dat leveranciers iets extra's bieden voor nieuwe klanten. Eneco gaat hierin ook mee. Naast nieuwe klanten hechten we ook veel waarde aan onze bestaande klanten. Daarom organiseren we bijvoorbeeld jaarlijks het Dagje Vooruit in Diergaarde Blijdorp. Zoals Kelly in haar eerdere reactie aangeeft, bieden we ook extra's via speciaal voor klanten. Verder hebben we de afgelopen jaren ook op andere manieren onze vaste klanten verrast. De chocoladeletter is hier een goed voorbeeld van.

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Ik ben het niet helemaal met je eens Mike. Nieuwe klanten kunnen net als bestaande klanten meedoen met acties speciaal voor eneco klanten. Als nieuwe klant kan je korting of een kado krijgen maar dit is dan sinds enkele jaren. Voor bestaande klanten veranderd er dus niets.

Niet dat wij nu allemaal een welkomskado willen hebben zoals de home cinema set, maar het is vreemd dat er dan voor vaste klanten nooit iets geweest is.
Hoi Mike,

Ik lig er ook niet wakker van hoor ;-)

Het is algemeen bekend dat als je eenmaal klant bent of lid bent van iets dat je daarna de "normale" prijs betaald voor een produkt.

Je kan natuurlijk een keuze maken door elk jaar voor iets anders te kiezen, weer te gaan vergelijken, opzeggen enz enz
Ik ben daar soms net weer te lui voor hahaha en dat terwijl ik als vrouw zijnde en nog eens administratiemevrouw best wel op de cent ben.

Maar soms... 😉 ga ik ook gewoon voor het gemak.

Diergaarde leuk, maar niet voor mij. Voordeelshop kijk ik wel eens, maar vind daar meestal niets van mijn gading.
Geeft niet.

Op naar de toon, kijk dat vind ik dat weer leuk :-)

Groet,

Carla
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Carla,

Goed om te lezen dat, gezien de overige extra's die we aanbieden niet interessant zijn voor jou, je Toon erg leuk vindt. Wat je aangeeft over het tarief klopt niet helemaal. Dat licht ik graag aan je toe. De leveringstarieven die we verbinden aan de contracten die we aanbieden, zijn voor nieuwe en bestaande klanten gelijk. We bieden nieuwe klanten geen andere contracten met andere tarieven aan, ten opzichte van de contracten die jij kunt kiezen. De tarieven die verbonden zitten aan het driejarig contract dat je onlangs hebt afgesloten, hebben we destijds ook aangeboden aan nieuwe klanten. Dat je al jarenlang klant bij ons bent, betekent dus niet dat je een hoger tarief betaalt.

Groet,
Mike
Hoi Mike

Daarom stond "normale" prijs tussen aanhalingstekens.

Prijs als in prijs die er dan voor staat , ik doelde daarmee ook op bijv tijdschriften en andere lidmaatschappen.

Groetjes,

Carla
Reputatie 4
Badge +1
Ok, duidelijk 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen