Hollandsewind contract | Eneco Community
beantwoord

Hollandsewind contract

Reputatie 3
Badge +2
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 165 reacties
Hoi ik heb een vier jarig hollandse wind contract dat 1 juli 2018 af loopt krijg ik dan voor die tijd een nieuw aanbod van eneco of moet ik met de tijd daar zelf voor bellen.Ik hoor het wel alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Kelly 17 juli 2017, 15:22

Hallo selt42,

Goed dat je dit navraagt! Wij benaderen jou in principe zelf, met een nieuw voorstel. Mocht dat nou niet (tijdig) gebeuren, neem dan gerust contact met ons op vanaf 3 maanden voor dat het contract afloopt, dan kijken we gelijk na wat we je als nieuw contract kunnen aanbieden.

Groet, Kelly
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo selt42,

Goed dat je dit navraagt! Wij benaderen jou in principe zelf, met een nieuw voorstel. Mocht dat nou niet (tijdig) gebeuren, neem dan gerust contact met ons op vanaf 3 maanden voor dat het contract afloopt, dan kijken we gelijk na wat we je als nieuw contract kunnen aanbieden.

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge +2
Oke bedankt hou het in de gaten.
Reputatie 3
Badge +2
Heb nog even een vraag heb contact gehad over mijn contract kon verlengen naar een 3 jarig contract maar ik ben al al bijna 35 jaar lid bij jullie begonnen bij het geb in rotterdam mijn vraag als ik verleng of er dan een leuk hue lampenset bij kon dit kon hij niet toe zeggen vind dit een beetje jammer voor klanten die al zo lang lid zijn.
Reputatie 7
Badge +5
@selt42

Wat tof om te lezen dat je al zo lang klant van ons bent! Op het moment zijn geen er acties met de Philips Hue Lampen, wat betekent dat we je deze niet kunnen toesturen. Helaas! Maar.. het kan heel goed zijn dat er in de toekomst wel weer een nieuwe actie komt. Blijf ons vooral volgens op de community, social media of tv en dan kom je hier snel genoeg achter.

Mocht je overigens twijfelen over het voorstel, neem dan gerust opnieuw telefonisch contact met ons op. Als je wilt kan ik ook een collega aansturen om contact met jou op te nemen.

Groet, Denise
Reputatie 3
Badge +2
Heb het voorstel nog niet gekregen was een beetje teleur gesteld in het antwoord over de lampen heb het zo even gelaten heb nog tijd zat tot 1-7-2018.
Reputatie 3
Badge +2
Ik wil nog even aangeven dat ik zeer teleurgesteld ben dat jullie totaal niks doen voor trouwe vaste klanten die al 35 jaar produkten van jullie afnemen.Misschien toch maar eens na gaan denken over een overstap naar een andere leverancier.
Reputatie 5
Badge +3
Goedemorgen @selt42,

Bedankt voor jouw bericht. Jammer dat er tijdens het vorige telefonische contact geen overeenstemming gevonden is over een mooi aanbod. Gezien het contract nog even loopt, zou dat tegen die tijd zomaar anders kunnen zijn voor wat betreft een mogelijke actie met de Philips Hue lampen of eventueel een andere leuke extra. Daarnaast heeft mijn collega DeniseMR ook de vraag gesteld of wij nog een collega in kunnen schakelen voor een scherp aanbod op maat. Heb je daar eventueel nu al oren naar? Ik verneem het graag van je, zo kunnen we hiervoor in actie komen.

Groet,

Rodney
Reputatie 3
Badge +2
Ik wacht het nog wel even af heb de tijd tot 1 julie 2018 maar volgens mij begrijpen jullie het niet het gaat mij om het al zo lang klant zijn en dat ik dan moet zitten wachten of er misschien een aktie van bijvoorbeeld de lampen zijn volgend jaar als mijn contract afloopt.
Reputatie 3
Badge +2
En zet eventuele scherpe aanbod maar op de mail mijn email adres is bekend bij jullie.
Reputatie 5
Badge +3
@selt42,

Bedankt voor jouw reactie, ik heb het verzoek direct voor je uitgezet. Hopelijk komt er wat moois uit. 😉

Reageer