Hoe verleng ik mijn contract? | Eneco Community

Hoe verleng ik mijn contract?

• 31 mei 2015
  • 3 reacties
  • 1381 Bekeken

1-07-15 loopt mijn contract af,brief gehad van eneco met wij nemen contact met u op,maar tot vandaag helemaal niets !!
ik zoek een contract dat goedkoper is dan de vorige en ik moet GEEN TOON.
ik vind het moeilijk zoeken op de eneco site.

3 Reacties

Dat je geen Toon wilt is toch geen enkel bezwaar; dacht je soms dat het verplicht is.............
Normaliter neem Eneco vlak voor de einddatum contact op; nou de maand juni moet nog starten; dan is er toch niets aan de hand?

Je kan hier in je eigen topic aangeven dat je gebeld wilt worden voor een persoonlijk aanbod.
Een moderator zal dan zorgen dat iemand van die afdeling je opbelt; eventueel op de tijd die jij wenst.

Simpel zat toch..............
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Robbie,

Wat vervelend dat je nog niets van ons gehoord hebt. Zoals Brandje inderdaad aangeeft is de Toon niet verplicht bij een contract. Omdat je contract afloopt op 1 juli 2015 hebben we gelukkig nog de tijd om je te benaderen voor een nieuw contract. Vind jij het goed als we telefonisch contact met je opnemen om je een passend aanbod te doen?

Groet,
Mike
Badge
1-07-15 loopt mijn contract af,brief gehad van eneco met wij nemen contact met u op,maar tot vandaag helemaal niets !!
ik zoek een contract dat goedkoper is dan de vorige en ik moet GEEN TOON.
ik vind het moeilijk zoeken op de eneco site.

Houd er rekening mee dat de energieprijzen dalen per 1 juli a.s. http://blog.pricewise.nl/energietarieven-2015-dalen/

Reageer