Hoe verleng ik mijn contract? | Eneco Community
beantwoord

Hoe verleng ik mijn contract?

• 29 september 2012
  • 31 reacties
  • 21748 Bekeken

Ik heb   een garantie prijs  contrak,t  maar die ga nu af lopen   en  hebben van jullie  brief  gehad dat we hem  kunnen verlengen   met een  code .  maar we  zien nergens waar  moeten ergens  een  code intikken kunnen jullie me zeggen waar   en hoe
icon

Beste antwoord door jvp 4 mei 2014, 12:05

Waar vul ik mijn unieke code in. j.waroux

Hier. http://www.eneco.nl/actie/zekerheid/
Bekijk origineel

31 Reacties

Ik heb een garantie prijs contrak,t maar die ga nu af lopen en hebben van jullie brief gehad dat we hem kunnen verlengen met een code . maar we zien nergens waar moeten ergens een code intikken kunnen jullie me zeggen waar en hoe
dit is ook precies mijn bericht
hoe kan ik mijn contract per e-mail verlengen?
graag antwoort
Reputatie 3
Badge
Beste m.e. tanis en melina,

ivm weekend zullen moderators niet reageren voor aankomende maandag. geduld hiermee. voor m.e. tanis wil ik je adviseren om via een moderator je gebruikersnaam te laten wijzigen ivm spam berichten (mogelijk) en je privacy, Tip en absoluut geen moeten ;)

Voor de topic starter durf ik het antwoord niet te geven. Voor m.e. tanis de vraag? wat bedoel je precie? heb je ook een code gekregen. Wil je gewoon je huidige contract verlengen omdat deze bijna afloopt? mogelijk kan ik je verder helpen (als klant en niet als medewerker).
Reputatie 5
Badge +3
@melina,
Goed dat je je vraag hier stelt. Ik heet je graag van harte welkom op ons forum! Ik heb je bericht verplaatst naar het forum 'energieproducten' omdat je vraag hier thuis hoort. Om gebruik te maken van het aanbod dat je hebt ontvangen, kun je op eneco.nl/zekerheid je postcode en de code invullen.

Laat je even weten of het gelukt is?

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
@me.tanis,
Ook welkom op ons forum! Je hebt hetzelfde aanbod gekregen als melina. Je kunt kiezen voor het nieuwe aanbod door de antwoordkaart in te vullen en te retourneren naar Eneco of door de unieke code in te vullen op eneco.nl/zekerheid. Jeroen adviseert je terecht om je gebruikersnaam aan te passen omdat je e-mailadres privacy-gevoelige informatie is. Als je mij een privé bericht stuurt, pas ik de gebruikersnaam graag voor je aan. Door links op mijn naam te klikken, kun je kiezen voor de optie 'privé bericht'.

Ik hoop dat je hiermee verder komt!

Groet, Kelly
met jos. weet niet waar ik mijn unieke code  in moet vullen.  [eneco.nl/zekerheid] de vrg.
Reputatie 5
Badge +3
@huiskes,
Welkom op het forum. Je geeft aan dat je niet weet waar je de unieke code moet invullen maar tegelijkertijd noem je de site waar je de code in moet vullen. Ik begrijp daarom je vraag niet helemaal. Via de actiesite kun je direct de postcode en de unieke code invullen om verder te gaan. Ik hoor graag of het gelukt is.

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
Mogelijk ziet ze de melding over cookies die ik ook kreeg. @huiskes, gewoon op doorgaan klikken.
Reputatie 5
Badge +3
@Jeroen,
Bedankt voor de toevoeging!
Reputatie 5
Badge +3
@hansblok,
Welkom op ons forum. Ik heb in dit topic al een paar keer uitgelegd waar de code kan worden ingevuld. Jeroen gaf nog aan dat er een melding kan verschijnen over cookies. Als je die ontvangt kun je gewoon op 'doorgaan' klikken. Lukt het dan nog steeds niet?

Groet,
Kelly
Hi allemaal. Ik ben nu bijna 40 jaar enecogebruiker en heb een groencontract. Twijfel nu of ik moet verlengen wanneer het afloop. Waarom? Zie op de tv dat nieuwkomers extra korting krijgen of wel een x bedrag bij het aanmelden. Krijg nooit te horen: Wij willen u, gezien u 40 jaar enecogebruiker bent, een extra korting aanbieden of u ontvangt van ons een kado van 50 euro of zoiets. Wat is jullie mening hierover?
Reputatie 4
Badge +1
@edrene

Welkom op ons forum. In het topic over het belonen van trouwe klanten, gaan we op dit onderwerp inhoudelijk in. Omdat ik lees dat je twijfelt over het verlengen van je contract, stel ik voor dat we telefonisch contact met je opnemen. We bespreken dan graag de verschillende mogelijkheden voor een nieuw contract en kijken met je mee welk contact het beste bij jouw wensen aansluit. Dit is natuurlijk geheel vrijblijvend. Graag hoor ik van je of je het op prijst stelt dat we je bellen.

Groet,
Mike
@edrene Welkom op ons forum. In het topic over het belonen van trouwe klanten, gaan we op dit onderwerp inhoudelijk in. Omdat ik lees dat je twijfelt over het verlengen van je contract, stel ik voor dat we telefonisch contact met je opnemen. We bespreken dan graag de verschillende mogelijkheden voor een nieuw contract en kijken met je mee welk contact het beste bij jouw wensen aansluit. Dit is natuurlijk geheel vrijblijvend. Graag hoor ik van je of je het op prijst stelt dat we je bellen. Groet, Mike

Bellen mag altijd maar niet onder etenstijd en savonds. Liefst ivm drukte volgende week dinsdag of woensdag na 11 uur..
Reputatie 4
Badge +1
Prima, dan houden we daar rekening mee 🙂
Telefonisch kregen we afgelopen week een aanbieding voor contractverlening met de Toon gratis. Maar hier hebben wij niets aan omdat we zonnepanelen hebben. Teon gaf de medewerkster aan dat we ook een korting konden krijgen. Helaas viel toen de verbinding weg. Maar tot mijn verbazing kreeg ik gisteren een brief met het contractvoorstel en een antwoordkaart, zonder dat er over korting gesproken wordt.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo DED,

Allereerst heet ik je graag welkom op het forum. Ik begrijp dat het contact over de verlenging van je contract niet goed afgerond is. Ik zorg dat je hierover wordt gebeld, zodat alles wel goed besproken kan worden, voor je een keuze maakt.

Groet, Kelly
Badge
Telefonisch kregen we afgelopen week een aanbieding voor contractverlening met de Toon gratis. Maar hier hebben wij niets aan omdat we zonnepanelen hebben. Teon gaf de medewerkster aan dat we ook een korting konden krijgen. Helaas viel toen de verbinding weg. Maar tot mijn verbazing kreeg ik gisteren een brief met het contractvoorstel en een antwoordkaart, zonder dat er over korting gesproken wordt.

Goed hoor, dat je dat meldt. De standaardcorrespondentie is gewoon een verlengingsaanbieding van je huidige contract. Maar gezien de concurrentie moet je wel een beetje onderhandelen. 😉
myn contrakt loopt af,hoe kan ik dit verlengen met myn unieke code voor een vast contrakt van drie jaar. gaarne antwoord.j t van der laar. klantnr
Jammer dat je je gevens op het forum hebt geplaatst.
Het is tegn de regels, want een moderator heeft na jouw aanmelding alle gevens van je paraat.

Er zal een moderator pas maandag een reactie geven op je vraag; dus tot zo lang nog even geduld!
Reputatie 6
Badge +1
Beste @vanderlaar. Ten eerste welkom op dit forum natuurlijk. Leuk dat je een vraag heb gesteld. Ik ben geen medewerker, maar wil toch enigzins andwoord geven op je vraag.

Het makkelijkste is dat je even Eneco belt. Een medewerker kan je dan helpen om de code te verzilveren en een 3 jarig contract aanbieden die geheel op uw wensen is afgestemd.

Ik weet niet ofdat u uw persoonlijke code ook via internet kunt verzilveren, maar meestal zal de bijbehorende actie pagina dan in de mailing of bericht genoemd staan. Zodra u daar bent aangekomen zal de rest zich van zelf wijzen.
Reputatie 5
Badge +3
Beste vanderlaar,

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik heb je klantnummer verwijderd uit je bericht, dit zijn prive gegevens die je het beste niet deelt. Daarnaast kunnen wij als moderators je gegevens al zien :)

We nemen graag telefonisch contact met je op, om je verder te helpen. Je hoort vandaag of uiterlijk morgen van ons!

Groet, Kelly
hallo kelly,
ik kom waarschijnlijk ook uit een ei.....want ook ik kan de plek waar je die unieke code moet invullen niet vinden. en als ik het lees van anderen zijn er een hoop eieren,
of is deze site niet zo duidelijk als eneco denkt...
ik heb nog een paar dagen, zal ik de kaart dan maar insturen via die ozo betrouwbare post.nl...9 % van de post stukken komen niet aan.....
laat mij snel weten  hoe in te vullen  mob.
groeten Andre
Reputatie 5
Badge +3
Hallo onderlinge,

Welkom op ons forum! Allereerst heb ik je telefoonnummer uit je bericht verwijderd. Het is niet toegestaan (en niet verstandig) om dit soort privé gegevens te delen op een openbaar forum.

Je geeft aan dat je de plek om de unieke code in te vullen, niet kunt vinden. Zodra je op deze site aankomt, moet je direct de optie zien om je postcode en daarna de unieke code die je van ons hebt ontvangen, in te vullen. Wat zie je als je de link gebruikt?

Groet, Kelly
met jos. weet niet waar ik mijn unieke code  in moet vullen.  [eneco.nl/zekerheid] de vrg.
Waar vul ik mijn unieke code in. j.waroux

Reageer