Hoe aanmelden voor Happy Power | Eneco Community
beantwoord

Hoe aanmelden voor Happy Power

• 19 maart 2019
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Badge
Hoe kan je gebruik maken van happy power, de app is inmiddels gedownload
icon

Beste antwoord door Erica 20 maart 2019, 14:17

@W.S.M. Bruggeling zojuist heb ik jou ook van antwoord voorzien via Facebook. Graag deel ik dit via deze route nogmaals.

Er is namelijk een misverstand ontstaan vandaag over de Happy Power actie. Deze wordt vandaag weer offline gehaald. We zijn namelijk iets te enthousiast geweest met het aanbieden. We hebben grootse plannen met dit idee, maar de bedoeling is dat dit eerst wordt getest door een voorgeselecteerde groep klanten. Deze test gaat binnenkort starten. Als je interesse hebt dan kan ik jouw gegevens doorspelen naar de groep die verantwoordelijk is voor dit plan. Vanuit daar wordt je dan op de hoogte gehouden zodat je weet wanneer jij wel gebruik mag maken van dit aanbod. Lijkt je dat wat? 🙂
Bekijk origineel

5 Reacties

Heb je dit gelezen?

https://www.eneco.nl/klantenservice/producten-diensten/happy-power/
Badge
Juist door die pagina heb ik die app gedownload maar hoe kan ik dan telefonisch benaderd worden voor de toestemming??
Voor zover ik het begrijp is het een onderdeel van je huidige contract en zal je dus eerst met 088 885 59 55 moeten bellen voor opname in je contract en dan kan er meteen door je toestemming gegeven worden.
Reputatie 5
Badge +5
@W.S.M. Bruggeling zojuist heb ik jou ook van antwoord voorzien via Facebook. Graag deel ik dit via deze route nogmaals.

Er is namelijk een misverstand ontstaan vandaag over de Happy Power actie. Deze wordt vandaag weer offline gehaald. We zijn namelijk iets te enthousiast geweest met het aanbieden. We hebben grootse plannen met dit idee, maar de bedoeling is dat dit eerst wordt getest door een voorgeselecteerde groep klanten. Deze test gaat binnenkort starten. Als je interesse hebt dan kan ik jouw gegevens doorspelen naar de groep die verantwoordelijk is voor dit plan. Vanuit daar wordt je dan op de hoogte gehouden zodat je weet wanneer jij wel gebruik mag maken van dit aanbod. Lijkt je dat wat? 🙂
Badge
Is goed erica ik hoor wel dan hoe,wat,wanneer.
Gr wim

Reageer