gastarief sinds 1-1-2019 hoger bij een vast tarief! | Eneco Community
beantwoord

gastarief sinds 1-1-2019 hoger bij een vast tarief!

Beste,

Sinds 1-1-2019 klopt het gastarief niet meer,het is verhoogd met 7 cent/M3.
Ik heb een vast tarief afgesloten tot 6-3-2019,op mijn verbruikersmail van Dec 2018 staat nog het juiste tarief!
Stroomtarief dubbele meter klopt wel.
Ik heb een tijdje geleden al contact opgenomen met jullie klantenservice,en zou binnen 3 dagen een bevestiging krijgen via de mail,ook al een chatbericht op facebook geplaatst,helaas nog geen reactie!
Nu maar via deze weg een proberen.

Mvgr,
Ronald.
icon

Beste antwoord door mpleizr 13 februari 2019, 20:37

je vaste tarieven op je contract zijn de kale leveringstarieven en die staan gewoon vast. De overige tarieven zoals belastingen, ode ect worden elk jaar door de overheid vastgesteld.

kijk even in het volgend topic. Hier vind je een overzicht van de veranderingen en verhoging per 1 jan 2019

Verandering tarieven 2019

Bekijk origineel

1 Reactie

je vaste tarieven op je contract zijn de kale leveringstarieven en die staan gewoon vast. De overige tarieven zoals belastingen, ode ect worden elk jaar door de overheid vastgesteld.

kijk even in het volgend topic. Hier vind je een overzicht van de veranderingen en verhoging per 1 jan 2019

Verandering tarieven 2019

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen