Garantieprijs voor 3 jaar bij afloop contract | Eneco Community
vraag

Garantieprijs voor 3 jaar bij afloop contract

• 11 februari 2013
  • 32 reacties
  • 2923 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Vandaag kreeg ik een email met een herinnering dat mijn contract binnenkort afloopt.
Nu ben ik zojuist meteen gaan vergelijken en ik zie dat de prijzen van Eneco best wel duur zijn in vergelijking met andere energieleveranciers.
Ik betaal in verhouding best veel per maand en volgens de vergelijkingen die ik heb gedaan, zou ik bij andere energieleveranciers 50 euro per maand goedkoper uit zijn.
Ik zie dat Eneco doet voor haar nieuwe klanten diverse aanbiedingen heeft, maar kunnen jullie mij als al jarenlange vaste klant ook een leuke aanbieding doen?

32 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste AGA,

Bedankt voor je bericht en welkom op ons forum! Fijn dat je ons de gelegenheid geeft om je een aanbod te doen. Mijn collega neemt binnen 2 dagen telefonisch contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Ik hoor graag hoe het gesprek verlopen is.

Groet, Kelly
een tidje terug kreeg ik een email met een herinnering dat mijn contract binnenkort afloopt.
ik ben gaan vergelijken en ik zie dat de prijzen van Eneco best wel duur zijn in vergelijking met andere energieleveranciers
en wat je bij een eventueele overstap ook nog aangeboden wordt,is niet mis!
Ik zie dat Eneco voor haar nieuwe klanten diverse aanbiedingen heeft, en warom kunnen jullie voor mij als al jarenlange vaste klant ook niet een leuke aanbieding doen.
Groetje van Greti 48
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Greti 48

Welkom op ons forum 🙂 Ook voor bestaande klanten zijn er verschillende mogelijkheden. Als je het goed vindt, nemen we contact met je op voor een vergelijking. We bespreken dan ook de verschillende contractmogelijkheden met je. Laat je weten of we contact met je mogen opnemen?

Groet,
Mike
Hallo Greti 48 Welkom op ons forum 🙂 Ook voor bestaande klanten zijn er verschillende mogelijkheden. Als je het goed vindt, nemen we contact met je op voor een vergelijking. We bespreken dan ook de verschillende contractmogelijkheden met je. Laat je weten of we contact met je mogen opnemen? Groet, Mike

ja ik wil grrag meer weten ,en dat jullie met mij contact opnemen.
Groetjes Greti48
Reputatie 5
Badge +3
@AGA,
We konden je niet bereiken op het bij ons bekende huistelefoonnummer. Wil je mij in een privé bericht een ander (mobiel) telefoonnummer doorgeven waarop je te bereiken bent?

Ik hoor graag van je!

Groet, Kelly
Hallo kelly het is wel gelukt,ik had gisteren kontakt met en medewerker van eneco,en alles is geregelt.
Mike heeft het doorgegeven. mijn huistelef.nr. is bij eneco wel bekennt.
Bedankt voor de schnelle reacties.

Groet, Greti48
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Greti 48,

Even voor de duidelijkheid, mijn bericht was gericht aan AGA, de topicstarter 😉. Mike heeft er inderdaad voor gezorgd dat er iemand contact met je heeft opgenomen. Fijn te lezen dat dit gesprek goed verlopen is!

Groet, Kelly
hallo Mike ,ik heb pas geleden mijn bevestiging van mijn nieuw kontrakt gekregen,maar er stonden geen tariefen bij ?
ik kom bij mijn jaarrekening niet voor onverwachte  verrassingen te staan!
Groet Greti 48
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Greti 48,
De bevestiging met de tarieven is in februari naar je toegestuurd. Ik zal deze ook even naar je mailen 😉
Heb van de week ook een e-mailtje gehad vanwege een aflopend contract.

Heb een nieuwe aanbieding gehad maar volgens mij kan dit wel scherper. Ben eigenlijk niet van plan over te stappen.
Hoop eigenlijk dat ze een nieuwe aanbieding willen maken.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Ron75,

We bellen je graag om de verschillende mogelijkheden te bespreken. Graag hoor ik van je of je het goed vindt dat we telefonisch contact me je opnemen.

Groet,
Mike
Graag contact met mij maken.
Mijn nummers zijn
Mvg Morris
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Morris,

We nemen spoedig contact met je op. Ik verzoek je wel voortaan je persoonlijke gegevens niet op het forum te plaatsen. De telefoonnummers heb ik uit je bericht verwijderd.

Groet,
Mike
Hallo Ron75,

We bellen je graag om de verschillende mogelijkheden te bespreken. Graag hoor ik van je of je het goed vindt dat we telefonisch contact me je opnemen.

Groet,
Mike

contact opnemen is geen probleem. Maar hoe geef ik jullie mijn nummer ?

Gr  Ron
Reputatie 4
Badge +1
@Ron75

Deze kun je via een privébericht doorgeven. Deze optie vindt je als je op mijn naam klikt :)

Groet,
Mike
Ik heb een stroom garantieprijs contract tot 01-04-2014. In mijn huidige woning heb ik stadsverwarming en daarom geen contract voor gas. Op 13 mei a.s. verhuis ik en in mijn nieuwe huis heb ik wel gas en derhalve een leverancier hiervoor nodig.

Wat zijn voor mij de mogelijkheden bij jullie?

Volgens mij is mijn stroom garantieprijs contract behoorlijk aan de prijs dus ik overweeg over te stappen naar een concurrent voor stroom én gas, tenzij jullie mij een goede aanbieding kunnen doen.

Ik hoor graag per mail of telefoon van jullie.
Reputatie 3
Badge
Geef Eneco de kans om je een aanbod te doen. Soms kan een bericht over het hoofd gezien worden dus houd dit topic even in de gaten. morgen zijn de moderators er weer. Check in MijnEneco nog even of je telefoon nr bekend is zodat ze contact met je op kunnen nemen.
Reputatie 5
Badge +3
@KimM,

Bedankt voor je bericht en welkom op het forum. Ik zorg dat er contact met je wordt opgenomen.
@KimM,

Bedankt voor je bericht en welkom op het forum. Ik zorg dat er contact met je wordt opgenomen.

We zijn 1,5 week verder en ik ben nog niet gebeld. Bellen jullie mij per omgaande alsnog? Mijn verhuizing schiet inmiddels op...
Reputatie 5
Badge +3
Beste KimM,
Ik heb op 29 april al een verzoek voor je ingediend, vreemd dat je nog niks hebt gehoord. Dat is niet de bedoeling geweest in elk geval. Excuses. Ik zorg ervoor dat je alsnog gebeld wordt!

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
@KimM,
Mijn collega geeft aan dat ze je tot op heden niet heeft kunnen bereiken. Ze probeert het zo nog een keer. Wil je anders een telefoonnummer en tijdstip waarop je gebeld wilt worden aan mij doorgeven via een privé bericht?

Kelly
@KimM,
Mijn collega geeft aan dat ze je tot op heden niet heeft kunnen bereiken. Ze probeert het zo nog een keer. Wil je anders een telefoonnummer en tijdstip waarop je gebeld wilt worden aan mij doorgeven via een privé bericht?

Kelly

Ik verbaas me hierover want ik ben vanmorgen (eindelijk) gebeld door jullie. Voor het eerst.
Reputatie 4
Badge
En hebben ze een goed voorstel kunnen doen voor je KimM?
Reputatie 7
Badge +7
En hebben ze een goed voorstel kunnen doen voor je KimM?

Jij bent wel erg nieuwsgierig :D
Sinds vorig jaar overgegaan op een driejarig vast contrast. Alle jaren daar voor terug gehad. Nu bij te betalen ruim 200 euro. Het vastzetten voor drie jaar is dus af te raden. Wel iets meer verbruikt dan het jaar er voor maar niet noemenswaardig. Het verschil is echt te groot!

Reageer