Electrostress | Eneco Community

Electrostress

Ik ben doodziek van electrostress en wel zo dat ik hier niet kan blijven wonen. Voor mij geen slimme meter want is digitaal. Als ik niet thuis ben niet aankloppen bij de buren om de meter te mogen plaatsen. Wordt eerst maar eens zo ziek van electrostress,,dan praat U wel anders,

16 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste [email]Loetjoe@casema.nl[/email],

Ik begrijp uit je reactie dat je electrostress ervaart. Ik had er nooit van gehoord maar heb het op internet opgezocht. Ik begrijp nu waar je last van hebt. De slimme meter wordt niet verplicht. Je kunt de meter weigeren of weigeren dat de gegevens op afstand worden uitgelezen.

Meer informatie over het plaatsen van de slimme meters vindt je op de site van de Rijksoverheid

Groet, Kelly
Ik ben doodziek van electrostress en wel zo dat ik hier niet kan blijven wonen. Voor mij geen slimme meter want is digitaal. Als ik niet thuis ben niet aankloppen bij de buren om de meter te mogen plaatsen. Wordt eerst maar eens zo ziek van electrostress,,dan praat U wel anders, Hoi,Loetjoe. Ik begrijp dit niet goed, moet je dan gaan verhuizen naar een plaats waar totaal geen electrodingen zijn ofzo.Zou graag willen begrijpen en dat is geen lulkoek maar je ontkomt daar toch niet aan.
.
Reputatie 3
Badge
Ik ben doodziek van electrostress en wel zo dat ik hier niet kan blijven wonen. Voor mij geen slimme meter want is digitaal. Als ik niet thuis ben niet aankloppen bij de buren om de meter te mogen plaatsen. Wordt eerst maar eens zo ziek van electrostress,,dan praat U wel anders,

Ik kende dit ook niet en vind het heel vervelend voor je, maar ik snap de toon van je bericht naar eneco niet helemaal? Aankloppen bij de buren om de meter te mogen plaatsen????

Ben je boos, wil je iets kwijt? Wanneer je angst heb dat Eneco zomaar iets zou doen zonder toestemming (wat onwaarschijnlijk is) zou je beter kunnen bellen en een notitie laten plaatsen in jou eigen dossier. Een bericht op een forum is toch onbetrouwbaarder in dit geval.

Ik begrijp je bericht ook niet helemaal verder maar zie wel dat het je hoog zit. De toon van dit bericht komt op mij negatief over als voel ik me niet persoonlijk aangesproken.

1 tip, verander je gebrukersnaam van Eneco forum. Nu kunnen programmas het web afspeuren naar emailadressen waaronder die van jou. Vroeg of laat kan je hierdoor veel spam ontvangen. Dit hoeft niet maar kan. Het is een tip.

Mvg,

Jeroen.

ps. mogelijk kan alleen een beheerder van eneco dit, maar het is een tip.
Reputatie 3
Badge +2
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Heb het ook maar even opgezocht.  Beetje vreemd verhaal. Het bestaan van Electrostress is nooit bewezen. Neemt niet weg dat je ergens last van hebt. Ook ik snap niet helemaal waarom dit nu op het forum zou moeten staan. Heeft niets met de diensten van Eneco te maken.

@jeroen : Het is een niet bestaand emailadres. 🙂 🙂
Reputatie 3
Badge
@Bernard hoe weet jij dat? 😉
Reputatie 3
Badge +2
@Bernard hoe weet jij dat? ;)

Ik heb zo mijn manieren 🙂
Reputatie 3
Badge
@moderator,  bernard is ook een fictief profiel... :D:D:D verwijder en ip blokeren. haha

maar on topic, loetjoe reageerd nergens meerop.
Reputatie 3
Badge +2
hoho 🙂 😃 ik zei dat het emailadres in het  profielnaam fictief is 😃 😃 LOL
Reputatie 3
Badge
Bernard begint te spammen... foei 😃
Reputatie 5
Badge +3
@bernard @Jeroen Ruiter
Letten jullie erop dat de reacties on topic blijven en dat jullie het bericht van @Loetjoe respecteren?
Reputatie 3
Badge
Ik ben me ervan bewust en zal er rekening mee houden. Vond de toon tussen mij en Bernard niet verkeerd. Ik waarschuw de topic starten en aangezien er geen reactie komt kwam daardoor een niet verkeerd bedoeld grapje uit naar voren.
Reputatie 3
Badge +2
Met betrekking tot electrostress : inmiddels een aardig (en duidelijk) artikel over gevonden

http://www.netwerk.tv/uitzending/2009-07-30/straling-leidt-tot-elektrostress?page=3
Reputatie 4
Badge +1
Super bernard. Zelf wist ik er ook niet zoveel van. Interessant artikel!
Reputatie 3
Badge
Wat is er bekend over het wonen onder een hoogspanningsmast? Er wordt beweerd dat dit ook zeer schadelijk zou zijn. Zijn er mensen die ziek geworden zijn? Vanuit de overheid wordt er niet veel over gesproken. Ik heb er zelf geen last van gelukkig.
Reputatie 3
Badge +2
Er zijn meldingen van personen die in de buurt van een hoogspannings (of telecom) mast ziek zijn geworden. Maar de relatie tussen de ziekte en de masten is nooit aangetoond. Zelfde geld voor de staling van een mobiele telefoon. De een zegt dat de straling gelijk is aan een mini magnetron, de ander geeft aan zeeeeeer lage straling. Het is maar hoe gevoelig je er voor bent. Wat er in je hoofd gebeurt is ook allemaal op basis van electrische stroompjes. Wie weet heeft het invloed.
Just one of countless 'anti-smart meter' organizations around the world.
http://stopsmartmeters.org/

FYI: the Smart Grid (all combined smart meters working together) performs exactly like a cell tower net.

Het is in 2016 werkelijk onvoorstelbaar dat iemand niet op de hoogte is van wat electrosmog is en de invloed op ons zenuwstelsel. Babies zijn heel gevoelig hiervoor en sommigen die ouder zijn ook. Het is een inmiddels redelijk bekend effect, waar mensen last van kunnen hebben. Er zijn feitelijke onderzoeksresultaten van hersenbeschadiging door gebruik van een mobiele telefon aan het oor, waar die kwetsure is gevonden. Ga zelf op zoek naar info, het is nu veel te vinden op het web. Het is tijd dat degenen die zich hier met slimme meters en digitale apparatuur bezig houden, binnen Eneco, zich informeren over electrosmog en straling van zendmasten, hoogspanningsmasten en apparaten die door satellieten worden "bediend". Door dichtheid van bevolking, wat in Holland realiteit is, is de stress in steden een fenomeen dat niet te ontkennen is. Een optelsom van factoren, waar electrosmog er 1 van is

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen