Einde kontrakt. | Eneco Community

Einde kontrakt.

• 22 april 2014
  • 36 reacties
  • 2022 Bekeken

Toon eerste bericht

36 Reacties

Jammer dat je er zo over denkt. Iedereen is vrij in de keuze van leverancier, maar vast recht van 2 euro?.

Wacht nou dat telefoontje van eneco af.
Badge
Jammer dat je er zo over denkt. Iedereen is vrij in de keuze van leverancier, maar vast recht van 2 euro?

Er is een aanbieder die vraagt € 23,96 vastrecht per produkt per jaar.

Wacht nou dat telefoontje van eneco af.
Er zal vast wel gebeld worden, maar er wordt zondermeer aan het eind van het kontrakt afgerekend, omdat ik anders 600 kWh zonnestroom verlies.
Ja essent he 😉 dan zijn ze in een jaar 10 euro gedaald in hun vastrecht. Laat ik nou daar weg zijn gegaan door dat ik als stokoude jan de behanger en na 14 jaar geen fatsoenlijke aanbieding kreeg.

Als je het goed wil doen dan zou je elk jaar moeten overstappen om weer op je rekening te besparen

Hopelijk kun je daar wel je zonnestroom kwijt
Badge
Als je het goed wil doen dan zou je elk jaar moeten overstappen om weer op je rekening te besparen.
Dat ben ik nu ook van plan.
Nooit geen 3 jarige kontrakten meer en de aanbieder die mij dat wel aan biedt, neem ik niet serieus en de brief gaat direkt in de papierkontainer.
Badge
Beste jan,

Ik heb vorig een geschil gehad met eneco. door mijn ontevredenheid hoe ze mij behandeld hebben ben ik maar overgestapt van stroom naar Greenchoiche.. helaas kan ik niet overstappen van stadsverwarming anders had ik dat namelijk ook gedaan. ik betaal nu maandelijks veel minder dan bij eneco. mijn verbruik is gewoon hetzelfde gebleven. het vastrecht is goedkoper en het tarief ook. ik ben namelijk gelijk gebeld toen ik ben overgestapt. of ik mischien niet wilde blijven bij Eneco. ik heb toen aangegeven dat als ik GRATIS stroom krijg van Eneco dat ik dan niet eens blijf. dat was duidelijk genoeg voor de meneer aan de andere kant van de lijn. ik vind dat ze eens een keer moeitte moeten doen wanneer de klant wat te klagen heeft. helaas is dat een Utopie.

ik ben zeer tevreden over Greenchoiche. je belt niet naar en 0900 nummer als je wat wilt vragen. ze zijn klantvriendelijk en denken met je mee.

een tevreden Greenchoiche klant
jdbh zou zowat een jaar geleden al overstappen maar is nog steeds niet weg bij Eneco
???

btw.
al ben ik er ook wel in getuin,t met een 3 jarig contract.
over 2 jaar komt boontje toch om z,n loontje.
en zal er een heeeel goed voorstel moeten komen van Eneco

Hij zou op 1 januari dit jaar ook al weg gaan.
Let maar op straks als het juli/augustus is zit ie nog gewoon bij Eneco met een nieuw contract.
Badge
Hij zou op 1 januari dit jaar ook al weg gaan.
Je bent weer aardig aan het fantaseren!

Let maar op straks als het juli/augustus is zit ie nog gewoon bij Eneco met een nieuw contract.
Dacht het niet, ik kan nu weg zonder boete en dan ga ik voor de € 100 bonus.
Reputatie 7
Badge +7
Hij zou op 1 januari dit jaar ook al weg gaan. (dit klopt als een zwerende vinger) 🙂
Je bent weer aardig aan het fantaseren! ( wie fantaseerd hier)

Dacht het niet, ik kan nu weg zonder boete en dan ga ik voor de € 100 bonus.

we wachten af 🙂
Hoi Jan,
Inderdaad dat "weggaan" hebben we eerder gelezen.
Schitterend vind ik dat soort berichten.
Ook ik wacht af...........:?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan,
Inderdaad dat "weggaan" hebben we eerder gelezen.
Schitterend vind ik dat soort berichten.
Ook ik wacht af...........:?

hoi Ton ,
ja prachtig zijn die l.l verhalen.
alles oke daar hoe is het weer ?
groet
jan
Hoi Jan,

Alles hier oké aan de Zuid Franse kust bij Narbonne. Goed weer en veel zon, dat in tegenstelling bij jullie. Maar ook jullie krijgen nu een hoge druk gebied.
Spreek je Jan!

Reageer