eenmalige korting | Eneco Community
vraag

eenmalige korting

• 19 februari 2019
  • 8 reacties
  • 328 Bekeken

Vorig jaar is mij een eenmalige korting beloofd maar op de jaarnota is er niets van te zien. Hierover gebeld en ,en zou het in orde maken en op mijn rekening storten. Paar weken gewacht maar helaas niets ontvangen. Weer gebeld. Ja ik zie het, we maken het nu in orde. U krijgt ook de cv onderhoud retour zie ik. Maken we ook in orde. Weer paar weken gewacht en weer niets ontvangen. Nu is mijn vraag komt het nog goed? Wordt er een beetje moedeloos van en twijfel nu om op te stappen want zo ga je niet met klanten om.
Nico Koetsier

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Vorig jaar is mij een eenmalige korting beloofd maar op de jaarnota is er niets van te zien. Hierover gebeld en ,en zou het in orde maken en op mijn rekening storten. Paar weken gewacht maar helaas niets ontvangen. Weer gebeld. Ja ik zie het, we maken het nu in orde. U krijgt ook de cv onderhoud retour zie ik. Maken we ook in orde. Weer paar weken gewacht en weer niets ontvangen. Nu is mijn vraag komt het nog goed? Wordt er een beetje moedeloos van en twijfel nu om op te stappen want zo ga je niet met klanten om.
Nico Koetsier

Goedemorgen @N.M. Koetsier,

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik zie dat dit verzoek nog in behandeling is. Ik stuur voor de zekerheid nog een reminder naar Eneco Installatiebedrijven.

Groet, Audrey
Beste Audrey,
We zijn nu een week verder en nog steeds niets ontvangen. Kan je aangeven of het dit jaar nog gebeurd? We zijn nu twee maanden verder.
Groet N.M.Koetsier
Reputatie 5
Badge +5
@N.M. Koetsier onwijs vervelend dat je al langer in afwachting bent van uitsluitsel over de aangeboden korting dan wenselijk. Sorry. Ik heb jouw bericht gedeeld met mijn collega Audrey. Zij is afwezig nu maar zal jou morgen voorzien van antwoord/update.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Audrey,
We zijn nu een week verder en nog steeds niets ontvangen. Kan je aangeven of het dit jaar nog gebeurd? We zijn nu twee maanden verder.
Groet N.M.Koetsier

Hoi @N.M. Koetsier

Bedankt voor je bericht. Het verzoek heb ik met voorrang uitgezet richting Eneco Installatiebedrijven. Ik stuur nog een reminder en ik verwacht dat je binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangt.

Groet, Audrey
Beste Audrey,
We zijn inmiddels weer een poosje verder en heb nog steeds niets van Eneco ontvangen. Mijn vraag is waar kan ik een klacht indienen zodat men wel in beweging komt of moet ik de consumentenbond of de ombudsman inschakelen want dit is echt belachelijk voor woorden.
groet nm koetsier
Reputatie 5
Badge +3
Beste Audrey,
We zijn inmiddels weer een poosje verder en heb nog steeds niets van Eneco ontvangen. Mijn vraag is waar kan ik een klacht indienen zodat men wel in beweging komt of moet ik de consumentenbond of de ombudsman inschakelen want dit is echt belachelijk voor woorden.
groet nm koetsier

Hoi @N.M. Koetsier,

Onze excuses hiervoor! Ik heb wel een interne terugkoppeling ontvangen, waarin er wordt aangegeven dat we de kosten gaan crediteren. Je kunt per e-mail nog een klacht indienen via klantenservice@eneco.com, maar dit zorgt niet voor een snellere afhandeling.

Groet, Audrey
Beste Audrey,
We zijn inmiddels weer een week verder en heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. Hoe lang duurt dit nog?
Groet N M Koetsier
Reputatie 5
Badge +5
@N.M. Koetsier wat slordig dat je al zo lang moet wachten op uitsluitsel en de beloofde korting. Ik neem graag het heft in eigen handen en zorg dat dit vandaag wordt opgelost. Sorry dat dit veel langer moet duren dan je van ons mag verwachten. Ik heb het nodige uitzoekwerk gedaan en zie dat het gaat om twee bedragen. De cashback van €185,00 welke hoorde bij het inmiddels afgelopen 1-jarige contract en een korting van €107,40 wat gelijk staat aan 12 maanden gratis onderhoud, aangeboden bij het contract KetelComfort Standaard (12 x €8,95). Dit maakt een totaal van €292,40. Ik rond dit bedrag af naar boven en zorg ervoor dat het binnen uiterlijk 10 werkdagen op jouw rekening staat.

Reageer