beantwoord

E-mailadres Eneco

wat is het emailadres van eneco, want ik wil simpelweg de tarieven weten zonder mijn verbruik in mijneneco. Wat zijn de tarieven per m3 en kwh? contact via de email blijkt niet mogelijk.
icon

Beste antwoord door GerardNel 23 november 2018, 16:09

het lijkt er op dat er geen inzage is in de algemene tarieven, vreemd! Ik wil echt de prijs weten per m3 en per Kwh, wat betaal ik en wat kost het bij een ander. Kortom de prijs inclusief alles, vastrecht, btw etc. Wat is de prijs?

Bekijk origineel

6 Reacties

het lijkt er op dat er geen inzage is in de algemene tarieven, vreemd! Ik wil echt de prijs weten per m3 en per Kwh, wat betaal ik en wat kost het bij een ander. Kortom de prijs inclusief alles, vastrecht, btw etc. Wat is de prijs?
Reputatie 4
Badge +3
GerardNel wrote:

wat is het emailadres van eneco, want ik wil simpelweg de tarieven weten zonder mijn verbruik in mijneneco. Wat zijn de tarieven per m3 en kwh? contact via de email blijkt niet mogelijk.

Hoi @GerardNel,

welkom op de community. Goed dat je deze vraag via ons forum stelt. Als je inlogt op Mijn Eneco zie ja dan bij de optie Mijn Producten de tarieven?

Groet, Audrey

Startpagina Mijn Eneco (tijdelijk) niet beschikbaar.

Er moet toch ergens op de site staan wat bij Eneco een m3 gas kost inclusief vastrecht, btw en wat al niet meer. Anders kan je toch niets vergelijken met een andere aanbieder. De prijs die mijn buurman bij Eneco zou moeten betalen per m3 moet toch dezelfde zijn als die bij mij? Of is dat per klant verschillend? Bovendien vind ik is Eneco slecht bereikbaar, een emailadres zou er toch wel moeten zijn?
GerardNel wrote:

Startpagina Mijn Eneco (tijdelijk) niet beschikbaar.

Er moet toch ergens op de site staan wat bij Eneco een m3 gas kost inclusief vastrecht, btw en wat al niet meer. Anders kan je toch niets vergelijken met een andere aanbieder. De prijs die mijn buurman bij Eneco zou moeten betalen per m3 moet toch dezelfde zijn als die bij mij? Of is dat per klant verschillend? Bovendien vind ik is Eneco slecht bereikbaar, een emailadres zou er toch wel moeten zijn?

Vroeger gaf Eneco een algemeen Tarievenblad uit; helaas daar zijn ze per 2017 mee gestopt.
En inderdaad je buurman kan andere tarieven hebben als jij; de contracten die Eneco met z'n klanten afspreekt zijn immers persoonlijk. De moderators bespreken hier op het forum geen tarieven.
Dan zal je met Eneco moeten bellen cq je laten bellen.
Mijn tip: ga kijken bij www.gaslicht.com daar kan je de verschillende tarieven wel vergelijken en ook per aanbieder inzien.

Heb je alle contact mogelijkheden op een rijtje gezien?:

https://www.eneco.nl/klantenservice-contact/
Oke bedankt voor de info. Niet echt klantvriendelijk zou je zeggen. Het gaat er op lijken dat de vaste trouwe klant het meeste gaat betalen. De hoppers komen er dan het goedkoopst vanaf. Service is echt verleden tijd. Klantenbindig ook niet meer van deze tijd, jammer.
En toch is dat niet helemaal waar!
Idd de hoppers maken gebruik van de bonussen, maar de vaste klanten kunnen gewoon in onderhandeling gaan en via de belservice van Eneco naar de bewuste klant gaat dat makkelijk.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen