dubbel/enkel tarief | Eneco Community
vraag

dubbel/enkel tarief

  • 19 juli 2017
  • 2 reacties
  • 304 Bekeken

Ik ben al een paar weken bezig om over te stappen van dubbel naar enkeltarief. Het formulier dat ik daarvoor een paar keer heb ingevuld, is blijkbaar niet aangekomen. Ik kreeg nooit een bevestiging.
Vorige week heb ik telefonisch contact gehad en een medewerkster zou het in orde maken. Hoe kan ik zien of het enkeltarief inmiddels is ingegaan? En blijven beide meters in dat geval draaien? Afgelopen nacht draaide meter I (de daltariefmeter) namelijk.

2 Reacties

Wat je leverancier met je afrekent qua enkel of dubbel tarief staat geheel los van je energiemeter.

Heb je enkel tarief dan telt Eneco gewoon de standen bij elkaar op van beide meters.
Heb je dubbel tarief dan gelden per teller aparte tarieven.

In Mijn Eneco zou je na enkele dagen bij Producten de verschillende tarieven moeten kunnen zien.

Een moderator zal vandaag of morgen het eea ook wel voor je nakijken.
Komt goed.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Margreet1,

Welkom op de community!
Je maakt gebruik van enkeltarief sinds 17 juli 2017. Het klopt dat wel beide telwerken actief blijven, zoals Brandje ook heeft uitgelegd. Wij tellen de verbruiken voor de jaarnota bij elkaar op.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Groet, Kelly

Reageer