DGB energie | Eneco Community
beantwoord

DGB energie

• 25 september 2019
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Hallo,
worden al een geruime tijd gebeld door DGB energie. Zij zeggen dat ze met jullie samenwerken. Klopt dit?
Gr Elske Hubers
icon

Beste antwoord door VincentN 25 september 2019, 18:13

Goedenavond Elske,

Goed dat je dit bij ons nagaat!

Ik heb zelf niet eerder van dit bedrijf gehoord.
Op het internet heb ik wel het een en ander gevonden maar ik zie niet direct een link met Eneco.

Het lijkt mij raadzaam om voorzichtig te werk te gaan wat dit betreft. Mijn gevoel zegt dat het wellicht om een verkooppraatje gaat van een concurrent.

Ben je hier zo mee geholpen?

Groet, Vincent
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Goedenavond Elske,

Goed dat je dit bij ons nagaat!

Ik heb zelf niet eerder van dit bedrijf gehoord.
Op het internet heb ik wel het een en ander gevonden maar ik zie niet direct een link met Eneco.

Het lijkt mij raadzaam om voorzichtig te werk te gaan wat dit betreft. Mijn gevoel zegt dat het wellicht om een verkooppraatje gaat van een concurrent.

Ben je hier zo mee geholpen?

Groet, Vincent

Goedemiddag ook ik ben zojuist gebeld. Met de mededeling dat zij namens Eneco bellen om de tarieven aan te passen(goedkoper). Op mijn vraag waarom Eneco mij zelf niet contact zeiden ze dat zij degene zijn die dit naar de klant toe doen.. aangezien zij mij bij Eneco aangemeld hebben.raar verhaal.wa t dit klopt al niet. Om een lang verhaal kort te houden. Blijf ik bij Eneco alleen de factuur zal via dgb gaan lopen..en mijn tarieven gaan omlaag. Ik zei dat ik het bij mijn huidige wilde houden. Toen vertelde de beste man dat mijn tarieven omhoog zouden gaan en ik ook nog eens een extra rekening zal gaan ontvangen. Wat klopt er aan dit verhaal wel of niet?

Reputatie 7
Badge +5

@Caron 

Welkom op de Eneco Community!

Kan jij je profiel aanvullen met je klantnummer? Zo kunnen wij op basis van je contractgegevens het een en ander bevestigen en/of ontkrachten.

Groet, Denise

Reageer