cv onderhoudscontract | Eneco Community
vraag

cv onderhoudscontract

ik krijg een voorstel voor een gratis ketelcheck t.w.v. € 45 terwijl ik al een onderhoudscontract bij Eneco voor mijn cv heb.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
boreas wrote:

ik krijg een voorstel voor een gratis ketelcheck t.w.v. € 45 terwijl ik al een onderhoudscontract bij Eneco voor mijn cv heb.

Hallo @boreas,

Welkom op onze community! Wat vreemd dat je dit voorstel van ons hebt ontvangen, zeker als je al een onderhoudscontract hebt. Zie je de afzender in deze e-mail?

Groet, Audrey
Hallo Audrey, ja ik zie de afzender. Ik heb een 2-jarig "cv-onderhoud" abonnement voor € 5,99 p/m afgesloten bij Eneco wat wordt uitgevoerd door het bedrijf "CV monteur Den Haag". Daarbij werd een gratis inspectiebeurt al uitgevoerd.

Reputatie 5
Badge +3
B. van der Werf wrote:

Hallo Audrey, ja ik zie de afzender. Ik heb een 2-jarig "cv-onderhoud" abonnement voor € 5,99 p/m afgesloten bij Eneco wat wordt uitgevoerd door het bedrijf "CV monteur Den Haag". Daarbij werd een gratis inspectiebeurt al uitgevoerd.

Bedankt voor je snelle reactie @B. van der Werf,

Goed dat je dit aangeeft. Ik zie helaas geen onderhoudscontract onder jouw klantnummer. Weet je zeker dat dit via ons verloopt?

Groet, Audrey
Ja toch via Eneco afgesloten. Maar is uitbesteed aan voornoemde firma.
Reputatie 7
Badge +6
@B. van der Werf

Wij hebben geen werkzaamheden uitbesteed aan "CV monteur Den Haag". Dit is ook geen partner waar we mee samen werken. Je ontvangt ook geen rekeningen van ons voor onderhoud.
Heb je een contract van Eneco gekregen voor het onderhoud?
Zal me wel vergissen, ik kan ook geen link vinden met ENECO en "CV monteur Den Haag".

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen