Contractverlening | Eneco Community
vraag

Contractverlening

Mijn contract loopt per 1 juli 2015 af. Ik ben al jaren een tevreden klant bij jullie. Nu zie ik bij andere leveranciers welkomstpremies en cadeau's, of zoals bij Nuon vaste klanten korting. Ik heb wel een aanbod voor Toon gekregen, maar hier heb ik geen interesse in.

Wat kunnen jullie voor mij betekenen, zodat ik klant bij jullie blijf.

Alvast bedankt voor uw reactie

Met vriendelijke groet.

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Tailfeather,

Leuk je hier op de community te verwelkomen. Ik snap dat je graag een goed aanbod van ons ontvangt. Omdat je aangeeft geen interesse te hebben in Toon, doen we je graag een ander persoonlijk aanbod. Mijn collega neemt hierover graag contact met je op binnen enkele dagen!

Groet, Kelly
Super, bedankt.
Reputatie 3
Badge +1
Wij hebben ook informatie ontvangen over het verlengen van ons contract. Wij hebben ons weer aangemeld voor Ecotrom en Aardgas voor 1 jaar. Echter, hier staan verder ook geen dingen bij om ons echt te behouden als klant. We hebben online gekeken en zijn, voor mijn gevoel, nu akkoord gegaan met het verlengen met weer een jaar.

Staat dit nu ook in jullie systeem en krijgen we dan weer een aantrekkelijke korting op onze huidige tarieven? Want dat hebben wij niet terug kunnen vinden namelijk. Dat staat nergens 😞
Reputatie 5
Badge +3
Hallo EnergieBoy,

Fijn dat jullie opnieuw voor ons hebben gekozen. Ik zie dat je je vandaag hebt aangemeld voor EcoStroom®️ 1 jaar & AardGas 1 jaar. Dit is qua contractsvorm dus gelijk aan het contract van vorig jaar. Je kiest dus opnieuw voor voordelige tarieven en zekerheid. Een contractbevestiging met daarin de contractvoorwaarden en huidige tarieven kun je binnen enkele dagen tegemoet zien van ons.
Reputatie 3
Badge +1
oke, bedankt :)
Lekker voordelig dus en prima voor nog een jaartje!
Reputatie 3
Badge +1
Ik zie alleen dat ik de ingeschatte jaarkosten niet helemaal juist heb ingevuld. Beetje dom natuurlijk, nu kan ik niet echt goed zien wat het me echt gaat kosten. Nu zijn we bv veel minder per maand kwijt dan de rekening zegt (voorbeeld). Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit natuurlijk, zolang het maar een ingeschatte berekening gaat en niet wat het moet worden.

In ieder geval gaan we wel minder betalen aan electra en gas. Is er nog wat te doen aan die ingeschatte informatie? Of moet ik maar gewoon laten zo?
Reputatie 5
Badge +3
De waardes die je zelf hebt ingevuld, zijn ter indicatie. Zodra wij het contract administratief omzetten, berekenen we aan de hand van het bij ons bekende (jaar)verbruik of het termijnbedrag moet worden aangepast. Je hoeft zelf dus niets aan te passen 😉. Na de omzetting kunnen we natuurlijk wel even kijken of de waardes die wij gebruiken voor het termijnbedrag in overeenstemming zijn met je eigen verwachting, dat kan op ieder moment!
hoi eneco, per 1 july 2017 loopt mijn 3jarig postnl contract af, kan nog buiten een nieuw 3jarig vastcontract via postnl rekenen op een leuke aanbieding? TOON = geen optie ,woon 2hoog met gasmeter beneden in de kelder, ook via postnl andere aanbieding greenchoice/nuon mogelijk , maar ben eerlijk gezegd tot op heden tevreden over eneco. hoop op een snel antwoord ben momenteel aan het spitten op de energie vergelijkers! met vr groeten peter pronk
Hoi Peetje,

Uiteraard kun je hier het verzoek doen, en een moderator zal hier ook wel op reageren, maar je kunt ook bellen met het speciale telefoonnummer betreffende verlengingen. 010 890 9601

Zelf doe ik dit ook elk jaar, en heb toevalling gisteren ook en nieuw verlenging afgesloten.
Reputatie 5
Badge +2
Hi peetie,

Heb je de tip van mpleizr al geprobeerd?
Zo niet, dan help ik je graag verder.

Groet, Vincent

Reageer