contractverlenging | Eneco Community
beantwoord

contractverlenging

• 29 januari 2019
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Ik heb op 15 jan mijn contract verlengd. Daarna kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond dat ik binnen een dag het contract per mail zou ontvangen.
Na een paar dagen niets ontvangen, gebeld met Eneco. Er werd verteld dat de tekst in de mail niet klopt, het zou een week duren. Maar nu zijn er al twee weken verstreken en ik heb nog geen verlengingscontract ontvangen. Kan iemand nakijken wat hier misgaat?
icon

Beste antwoord door Erica 31 januari 2019, 10:33

@Arie Liebregts bedankt voor je toelichting. Het beste advies wat ik je kan geven is bellen naar 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten). Daar kan het contract als nog ingezet worden zoals gesloten op 15 januari. Het contract zal dan van start gaan per 01-04-2019. Uiteraard heb je opnieuw 14 dagen wettelijke bedenktijd.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Arie Liebregts bedankt voor je bericht. Goed dat je dit met ons deelt. Uiteraard zou je nu de contractbevestiging wel gehad moeten hebben. Wanneer ik jouw gegevens inkijk zie ik geen contact met ons terug over contractverlenging op 15 januari. Wel een telefoongesprek met onze klantenservice op 18 januari. Via welke weg heb je gekozen voor contractverlenging? Jouw huidige contract met ons loopt ook nog tot 01-04-2019. Ik lees graag de details zodat ik dit verder kan onderzoeken voor je.
Hallo Erica,
Op 15 januari heb ik via mijn.eneco.nl de contractverlenging geregeld. Daar heb ik gekozen voor 2850 KWh stroom en 1000 m3 gas. Verlenging voor een 3-jarig contract. Maandbedrag € 135,--
Op 18 januari gebeld met de klantenservice. Volgens hun stonden de gegevens erin, maar duurt een verlengingscontract 14 dagen.....
Reputatie 5
Badge +5
@Arie Liebregts bedankt voor je toelichting. Het beste advies wat ik je kan geven is bellen naar 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten). Daar kan het contract als nog ingezet worden zoals gesloten op 15 januari. Het contract zal dan van start gaan per 01-04-2019. Uiteraard heb je opnieuw 14 dagen wettelijke bedenktijd.

Reageer