Contract | Eneco Community

Contract

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 5 reacties
Waar kan ik mijn contract vinden binnen Mijneneco? En waar kan ik zien dat het contract beeindigd is?
Vind alleen tarieven die voor mijn niet gelden en termijnbedragen!

11 Reacties

Je contract voor bv stroom en gas apart vind je bij Mijn Producten.
Nee Ton, ik zie daar dit en dat is niet mijn contract:

Energieproducten op dit adres

Eneco EcoStroom Flexibel

OmschrijvingTarief *EenheidVariabele leveringskosten voor stroom€ 0,2452Per kwhVaste leveringskosten€ 3,96Per maand

Groetjes Mir
Dat is een variabel contract zonder eind datum dus.
Is jouw vaste contract soms net afgesloten?
Nee, als het goed is mijn contract 31 januari geeindigd, wat ik juist wil nakijken!

gr. Mir
Dus je hebt een nieuw contract bij een andere leverancier afgesloten?

Voor zo ver ik weet, komt op die plek bij het stoppen van een variabel contract nooit een einddatum te staan.
Eneco maakt een eindnota op en gebruikt de eindstanden van je energiemeter en deze jaarnota is dan je bewijs.
Raar dat je dit niet in je gegevens vind Ton!
Tja nooit zo bij nagedacht om het raar te vinden.
Administratief gezien is uiteindelijk de eindnota het enige bewijs wat belangrijk is.

Voor zo ver ik weet wordt Mijn Eneco dan ook per datum einde contract afgesloten voor de gebruiker en wordt het account gestopt.

Uiteraard is het nu 4 februari 2019, maar de grote drukte bij Eneco zal daar debet aan zijn😳
We wachten nog even af, maar ik vind wel dat je al je gegevens moet kunnen inzien! Duur contract(duur) en andere gegevens! Fijne avond nog Ton!
Bij een vast contract is dat idd zo!
Bij een variabel contract dus niet; de einddatum is nou eenmaal op die plek niet van belang, want het contract loopt stilzwijgend gewoon door.

En kijk; ik bekijk het pragmatisch hoor; als je account wordt afgesloten kan je daar toch niets meer nazien.
Je moet het dan met je eindnota doen.

Uiteraard is via een moderator ten alle tijden (dus ook na een einddatum) de info alsnog op te vragen.

Jij uiteraard ook een fijne avond!😀
Reputatie 5
Badge +3
Mir111 wrote:

We wachten nog even af, maar ik vind wel dat je al je gegevens moet kunnen inzien! Duur contract(duur) en andere gegevens! Fijne avond nog Ton!

Hoi @Mir111,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je gegevens erbij gepakt en jouw vaste contract is op 31 januari 2019 stopgezet. Nu maak je gebruik van een variabel contract voor onbepaalde tijd.

Groet, Audrey
Dat zou niet kunnen Audrey, ik wordt nu door andere leverancier beleverd, heb ik doorgekregen!
Wil je nog even goed kijken? Ben je mis?

Mvg, Mir

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen