Contact krijgen met Eneco | Eneco Community
vraag

Contact krijgen met Eneco

Ik probeer contact te krijgen om iets te regelen. Inmiddels diverse keren het contactformmulier ingevuld. Werk niet. Je kan alleen via een 0900 nummer bellen: een gewoon email/adres van Eneco is niet te vinden. Kortom pet. Misschien toch tijd om over te stappen naar een andere aanbieder.

10 Reacties

Reputatie 3
Badge
Geef aan wat je wilt regelen zonder je privegegevens te vermelden en mogelijk kan de moderator je verder helpen. Waar gaat het om? Mogelijk kunnen de leden iets voor je betekenen.
Ik wil mijn dubbel tariefmeter veranderen in een enkel tariefmeter. Ik wil de gegevens graag per email doorgeven. Wat niet lukt via jullie site. 
Ik probeer contact te krijgen om iets te regelen. Inmiddels diverse keren het contactformmulier ingevuld. Werk niet. Je kan alleen via een 0900 nummer bellen: een gewoon email/adres van Eneco is niet te vinden. Kortom pet. Misschien toch tijd om over te stappen naar een andere aanbieder.

Lijkt wat overdreven om voor die reden over te stappen.
Mij lukt het invullen van een contactformulier prima!
En ook ik haat de 0900 nrs, maar accepteer je ook de cookies?
En heb je je aangemeld op de site?
Dan moet het lukken...............
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Wieklucht,

Welkom op ons forum :)

Met sommige browsers lukt het niet het vragenformulier in te vullen. Ik bied je hiervoor onze excuses aan. Graag verneem ik welke browser je gebruikt. We kunnen dan gericht opzoek naar de oorzaak. We vinden het belangrijk dat je eenvoudig met ons in contact komt. Dat dit niet lukt omdat het vragenformulier niet werkt, vinden we erg jammer. Naast telefonisch contact, contact per e-mail of per brief, kun je hier ook op het Eneco Forum vragen stellen.

Ik begrijp uit je bericht dat je voortaan gebruik wilt maken van enkeltarief. Ik vraag je hiervoor de meterstanden van vandaag door te geven. We passen dit dan aan. Aan de meter hoeft niets veranderd te worden. Ik verzoek je de meterstanden door te geven via een privébericht. Deze verstuur je door op mijn naam te klikken en vervolgens voor privébericht te kiezen.

Groet,
Mike
Hoi Mike,

Allert gereageerd hoor!
Weer bij een klant een ergernisje opgelost.

Kan het overigens bij het invullen van dat contactformulier ook niet fout gaan als bv pop-up's toestaan op UIT staat?
Reputatie 4
Badge +1
Nee, dat zou geen problemen moeten geven. Sommige browsers loopen iedere keer terug naar het zelfde scherm, zonder dat de vraag/klacht is verstuurd.

Groet,
Mike
Hoi Mike,

Duidelijk, er onstaat dus een loop.
Weet je ook bij welke browsers?
IK heb bv Chrome met Win8 en dat is probleemloos
Reputatie 4
Badge +1
@Brandje
Het is niet standaard in een bepaalde browser. Het kan zich voordoen in verschillende browsers. Daarom vragen we iedereen aan te geven van welke browser ze gebruik maken, om de oorzaak te kunnen achterhalen :)

Groet,
Mike
Hallo Wieklucht, Welkom op ons forum 🙂 Met sommige browsers lukt het niet het vragenformulier in te vullen. Ik bied je hiervoor onze excuses aan. Graag verneem ik welke browser je gebruikt. We kunnen dan gericht opzoek naar de oorzaak. We vinden het belangrijk dat je eenvoudig met ons in contact komt. Dat dit niet lukt omdat het vragenformulier niet werkt, vinden we erg jammer. Naast telefonisch contact, contact per e-mail of per brief, kun je hier ook op het Eneco Forum vragen stellen. Ik begrijp uit je bericht dat je voortaan gebruik wilt maken van enkeltarief. Ik vraag je hiervoor de meterstanden van vandaag door te geven. We passen dit dan aan. Aan de meter hoeft niets veranderd te worden. Ik verzoek je de meterstanden door te geven via een privébericht. Deze verstuur je door op mijn naam te klikken en vervolgens voor privébericht te kiezen. Groet, Mike

Ik heb(had) hetzelfde probleem. "Service" nummer gebeld. Zijn niet op dit soort vragen ingesteld. Probeerde via browser Windows Explorer 8 contactformulier in te vullen. Nu blijkt dat sommige browsers ( dacht tpoch dat ik een gangbare browser heb)
Nu via Firefox wel gelukt.
Jan
Reputatie 6
Badge +1
@mike

safari van de iPad heeft geen probleem. Contact formulier word gewoon verzonden.
eerst geprobeerd via win explorer 8. Verzending bleef hangen.

Reageer